Pierwiosnki

21. Data: 2005-12-19 22:09:17

Temat: Re: Pierwiosnki
Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> tych
>
> Właśnie zastanawialiśmy sie z mężem nad tymi doniczkami, czy to podobnie jak
> z przylaszczkami ? Może Krzysztof w poniedziałek nam rozjaśni :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Znalazłam ubiegłorocznego posta, więc może ja rozjaśnię, bo zdjęcia były robione
u mnie.
Jeżeli chodzi o prymulki to nie znoszą prażącego słońca i podmokłych stanowisk.
Najlepiej posadzić je na sklaniaku. Przylaszczki zimują bez problemu. Są w
doniczkach z zupełnie innych powodów. To były moje pojedyncze egzemplarze,
często jeszcze nie ukorzenione, świeżo nabyte, poza tym łatwiej mi się doliczyć
ponad 200 odmian prymul, gdy są one zebrane w inspekcie w jednym miejscu (o
innych powodach nie będę tu pisać). Może jak czas pozwoli to zamieszczę na
stronie zdjęcia z ogrodu z tymi właśnie egzemplarzami.
Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia w uprawie tych roślin
Ewelina

22. Data: 2005-12-20 01:15:28

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> Znalazłam ubiegłorocznego posta, więc może ja rozjaśnię, bo zdjęcia były
robione
> u mnie.

A to my wiemy, że u Ciebie, jesteś znaną grupowiczom osobą, mimo, że nie
pisywałaś na grupę:))
A o Twoich fikuśnych przylaszczkach od Petersa mity chodziły, że są niezbyt
odporne na mróz :)

>Może jak czas pozwoli to zamieszczę na
> stronie zdjęcia z ogrodu z tymi właśnie egzemplarzami.

200 odmian obejrzałabym z przeogromną przyjemnością :)

Pozdrawiam
Kaśka

23. Data: 2005-12-20 07:39:30

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisała:

> 200 odmian obejrzałabym z przeogromną przyjemnością :)
Kasiu,
wiosną pakuj się i przyjeżdżaj!
Mam nadzieję, że Ewelina nas wpuści i psem nie poszczuje ;-)
Jakby co, to znam też dziurę w płocie.
Krzysztof

24. Data: 2005-12-20 09:06:09

Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję, że Ewelina nas wpuści i psem nie poszczuje ;-)

Pies i rośliny się wykluczają. Mity o tym, że przylaszczki nie zimują to
faktycznie tylko mity. Poza tym ja nie inwestowałabym tyle czasu i pieniążków w
rośliny, które zginęłyby po byle przymrozku.
Pozdrawiam
Ewelina

25. Data: 2005-12-20 10:14:23

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Kasiu,
> wiosną pakuj się i przyjeżdżaj!

Ja się pewneij wiosny spakuję i przyjadę na południe, może niekoniecznie w
najbilższą ale za rok z hakiem, kto wie:))

> Mam nadzieję, że Ewelina nas wpuści i psem nie poszczuje ;-)
> Jakby co, to znam też dziurę w płocie.

No to wygadaleś teraz dziura będzie załatana :((

Pozdrawiam
Kaśka

26. Data: 2005-12-20 12:39:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> No to wygadaleś teraz dziura będzie załatana :((

To przecież nie o dziurę chodzi, tylko o przewodnictwo fachowca...ja tam
połowy roślin nie znam:(

Pozdrawiam, Basia.

27. Data: 2005-12-20 14:13:17

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pies i rośliny się wykluczają. Mity o tym, że przylaszczki nie zimują to
> faktycznie tylko mity. [...]

O przepraszam! To jest dopiero mit :-). Mam psy ( w tej chwili prócz 2 suk,
także 2 szczeniaki), a rośliny też jakieś u mnie rosną. W każdym razie tak
twierdzą Ci, co je widzieli :-).

Z pozdrowieniami, Maria (znad pasztetu)

28. Data: 2005-12-20 14:51:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:do93i4$le7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
suk,
> także 2 szczeniaki), a rośliny też jakieś u mnie rosną. W każdym razie tak

Miło, że ktoś zaprotestował przeciwko oczernianiu niewinnych stworzeń;) Są
rasy, które w ogrodzie nie szkodzą, a wręcz przeciwnie, stanowią dodatkowy
element dekoracyjny.

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Czy jest jakakolwiek szansa, żeby poza przylaszczkami, ciemiernikami,
pierwiosnkami itp. rarytasami w galerii znalazły się również inne ciekawe
byliny? taka jedna ostróżka to mi w oczach do dziś stoi:D

29. Data: 2005-12-20 16:59:49

Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A bo Pani pieski są dobrze wychowane. Takie też znam. Rośliny i ogród faktycznie
ma Pani piękne. Kiedyś komisyjnie tu oglądaliśmy. Jest co podziwiać.
Pozdrawiam
Ewelina

30. Data: 2005-12-20 17:05:00

Od: w...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Czy jest jakakolwiek szansa, żeby poza przylaszczkami, ciemiernikami,
> pierwiosnkami itp. rarytasami w galerii znalazły się również inne ciekawe
> byliny? taka jedna ostróżka to mi w oczach do dziś stoi:D

A o jakie inne chodzi (oprócz ostróżek)? Jak tak przejrzałam posty na grupie, to
widzę, że gusty ludzkie są bardzo zróżnicowane. Niektórzy interesują się
roślinami, na które ja nawet nie zwróciłabym uwagi. Zamieszczając zdjęcia na
stronie i dysponując ograniczoną pamięcią konta muszę brać pod uwagę nie tylko
względy dekoracyjne, ale również te ekonomiczne.
Pozdrawiam
Ewelina

Wrocław ma gorzej :-)))
siew winorośli