Pierwsza Pomoc - literatura

1. Data: 2011-03-15 17:04:19

Temat: Pierwsza Pomoc - literatura
Od: Malwina <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zadałam sobie pytanie czy byłbym w stanie w razie
nieprzewidzianego wypadku udzielić pierwszej pomocy? Podejrzewam że moja
niewiedza w tej materii spowodowałaby lęk przed podjęciem jakiejkolwiek
próby pomocy poza zadzwonieniem na 999. Chciała bym nabyć jakąś
literaturę tak aby w drodze do pracy poczytać sobie lekturę. Znalazłam
taką książkę:
http://allegro.pl/pierwsza-pomoc-w-naglych-wypadkach
-tarbonus-i1484945973.html

Czy to będzie pozycja warta uwagi a może polecicie coś innego?

--
Pozdrawiam Malwina

2. Data: 2011-03-15 19:50:41

Temat: Re: Pierwsza Pomoc - literatura
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

przede wszystkim jak sie juz cos reklamuje to dobre wychowanie i netykieta
kaze nam otagowac stosownie temat postu np: [reklama] albo [spam]

wiec spadaj raczkujacy szefie makietingu....

plumke

3. Data: 2011-03-15 20:19:35

Od: Malwina <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

> wiec spadaj raczkujacy szefie makietingu....

Nawet mi nie przyszło do głowy traktować moją wiadomość jako reklamę!
Przykro mi że tak odebrałeś/aś moje pytanie i z takim chamskim odzewem
:/ Ofiary też tak traktujesz?

4. Data: 2011-03-15 20:47:55

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-15 18:04, Malwina pisze:
> [...]
-tarbonus-i1484945973.html

> Czy to będzie pozycja warta uwagi a może polecicie coś innego?

Czy jakas broszurka za 20 zl na tyle wyczerpujaco porusza temat
pierwszej pomocy, aby czuc sie pewnie w ratowaniu komus zycia?
Nie sadze.
Ale 20 zl to nie majatek i moze lepiej wiedziec cokolwiek niz nic.
Choc z drugiej strony taka wiedza wykorzystana w potrzebie to moze byc
spora odpowiedzialnosc. Zwlaszcza jak cos pojdzie nie tak.

5. Data: 2011-03-15 22:06:54

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nawet mi nie przyszło do głowy traktować moją wiadomość jako reklamę!

jezeli linkujesz do sklepu to ZAWSZE JEST TO REKLAMA
...a glowa sluzy nie tylko jako fantom na fryzure

>Przykro mi

nie sadze

>że tak odebrałeś/aś moje pytanie

...nie ja odebralem tylko ty napisales(as)

> i z takim chamskim odzewem
nie znajduje w moim odzewie nic chamskiego...chyba ze masz na mysli chamstwo
polegajace na zwroceniu uwagi, ze wypadaloby stosowac sie pewnych zasad

plumke

6. Data: 2011-03-16 14:41:50

Od: Malwina <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

> nie znajduje w moim odzewie nic chamskiego...

To w takim razie co dla Ciebie znaczy "Spadaj"

Zamiast "do widzenia" mówisz "spadaj"?

7. Data: 2011-03-16 18:29:18

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malwina" napisał w wiadomości grup
.pl...

>To w takim razie co dla Ciebie znaczy "Spadaj"

IMO EOD.....spamujesz -spadaj
za trudne?

plumke

Spiralka
lizanie adbytu partnerce
cewniki zewnętrzne
napady lęku/paniki w trakcie ważnych rozmów... :(
dentystkę CROSSPOST