Re: Pierwszy dzień diety i ból głowy

From: "Trapez" <t...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pierwszy dzień diety i ból głowy
Date: Mon, 14 Mar 2005 11:24:09 +0100

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości

> 6-12 świeżych pomidorów (albo 1-2 puszki),

pomidory o tej porze roku??? Co to za idiotyczna dieta (pytanie retoryczne).

> Jemy od rana a mniej więcej od 14:00 rozbolała nas oboje głowa. Dodam, że
> całkowicie odmiennie reagujemy na zmiany ciśnienia.

To znaczy, że jecie bez przerwy?

> Wiem, że może być mnóstwo innych powodów bólu. Pytam na zapas, czy jeśli
ból
> się będzie przedłużał warto zrezygnować z diety żeby sprawdzić czy to ona
?
> Czy lepiej dotrwać do kolejnej niedzieli i sprawdzić w następnym tygodniu
> diety ?

Różne nieprzyjemne doznania po zmianie sposobu odżywiania mogą być
spowodowane np. wychodzeniem toksyn z organizmu.

> Chcemy ją stosować co drugi tydzień, 7 dni diety kapuścianej, 7 dni
zwykłego
> jedzenia (bez odrabiania zaległości ;-) ) i tak przez kilka miesięcy,
> conajmniej do końca lata ...

Proponuję najpierw poczytać coś jak organizm przyswaja różne składniki
pokarmowe i nigdy nie stosować jakichś diet, bo może to przynieść więcej
szkody niż pożytku. Polecam starsze wydanie książki G.P.Małachowa
"Oczyszczanie organizmu". W nowej serii jest książka o tym samym tytule, ale
nie ma tam części pt. "Prawidłowe odżywianie", które teraz będzie ujęte w
osobnej książce mającej sie ukazać w połowie roku. W nowych wydaniach zakres
informacji jest pewnie rozszerzony, ale połączenie oczyszczania i odżywiania
w pierwszych wydaniach dobrze się uzupełniało.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl