Pierwszy dzień w szkole

41. Data: 2007-09-08 19:02:05

Temat: Re: Pierwszy dzień w szkole
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena pisze:

> Przebijam. Razem z moim - trzech. Nie ma siły, _muszą_ się kumplować.

U mnie w liceum było 5 sztuk. Nie wszyscy się kumplowali. Nawet ich
rozumiem ;-)

Marzena

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

42. Data: 2007-09-09 07:25:20

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C napisał(a):

> U mnie w liceum było 5 sztuk. Nie wszyscy się kumplowali. Nawet ich
> rozumiem ;-)

:) Wygląda na to, że wszyscy trzej nieźle trafili. Podobne poczucie
humoru, właściwe korzystanie z mózgu i uzupełniające się inne cechy.
Rywalizacja o względy dziewcząt tymczasem nie wchodzi w grę. Testują je
na zdolność do dyskusji w męskim gronie. ;>

--
Old Rena, matka licealisty
[Renata Gierbisz]

idziemy na wyrwanie zeba:(
Klasa pierwsza - ilość godzin
22 godziny zajęć tygodniowo dla zerówek.
Mundurki
Akrobatyka dla dzieci - Warszawa