Piętno byłego partnera

1. Data: 2005-02-15 14:13:36

Temat: Piętno byłego partnera
Od: "rabte" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Poznałem dziewczynę i ona była kiedyś z kimś z kim nie powinna być, a kogo
bardzo mocno kochała. Spotykało ją z tego powodu wiele przykrości
(szyderstwa ze strony znajomych, przyjaciół etc.). Potem on ją rzucił.
Załamała się. Teraz próbuje sobie poukładać życie i raz chce żebym był jego
częścią, innym razem twierdzi, że już nikogo nie zdoła pokochać. Nie wiem
jak powinienem z nią rozmawiać, jak złagodzić ten, w sumie, uraz psychiczny,
jak spowodować żeby mi zaufała-zależy mi na niej. I jak sobie radzić, bo
również dla mnie jest to wielki stres.

1. Data: 2005-02-15 14:30:34

Temat: Re: Piętno byłego partnera
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

rabte rzecze:
> Poznałem dziewczynę i ona była kiedyś z kimś z kim nie powinna być, a kogo
[..]
> również dla mnie jest to wielki stres.

Zostaw ją samej sobie, szkoda życia na takie beznadziejne przypadki.
Tylko stracisz czas, a koło nosa przejdzie Ci bezpowrotnie wiele
wspaniałych kobiet.

pozdrawiam
Arek
--
www.hipnoza.info

1. Data: 2005-02-15 14:33:23

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*rabte* wrote in <news:cut03c$391$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> jak spowodować żeby mi zaufała-zależy mi na niej. I jak sobie radzić, bo

widać od razu ze historia sie powtarza. Właśnie zajmujesz miejsce
jakie ona miała w poprzednim związku.

--
Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

1. Data: 2005-02-15 16:46:45

Od: b...@o...pl (Biko 77) szukaj wiadomości tego autora

> Tylko stracisz czas, a koło nosa przejdzie Ci bezpowrotnie wiele
> wspaniałych kobiet.

dokladnie tak; i nich sobie robi co chce... a ty zajmij sie wachaniem roznych cipek
[i zebys pamietal zapachy - wtedy bedziesz mogl rozpoznac kobiety] :) a jak sama
zachce powiedziec 'kocham' - to powie.
Na mnie czas....
czesc

PS. to wszystko to tylko taka GRA.

1. Data: 2005-02-15 17:00:02

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rabte" <n...@m...maila> wrote in news:cut03c$391$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Nie wiem
> jak powinienem z nią rozmawiać, jak złagodzić ten, w sumie, uraz
> psychiczny, jak spowodować żeby mi zaufała-zależy mi na niej.

To proste. Niech wie, ze jestes cierpliwy i nie zalezy tobie na tym, by cos
do ciebie poczula. Powiedz jej, ze nie zamierzasz z tym walczyc i nie
przeszkadza ci to, ze ona wciaz mysli o tamtym.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

"Milosc jest taka, jaki jest swiat. swiat jest taki, jaka jest milosc"

1. Data: 2005-02-15 17:09:50

Od: "Kama O2" <k...@w...to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rabte" <n...@m...maila> napisał w wiadomości

> [...]
> psychiczny, jak spowodować żeby mi zaufała-zależy mi na niej. I jak sobie
> radzić, bo również dla mnie jest to wielki stres.

jesli naprawde zalezy ci na niej, to pozwol jej ochlonac w samotnosci, bez
swojego udzialu...
byc moze bedzie miala szczescie i jednak pokocha z wzajemnoscia ... czego i
tobie zycze...

pzd
kama

1. Data: 2005-02-15 19:54:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

rabte:
> Poznałem dziewczynę i ona była kiedyś z kimś z kim nie
> powinna być
> ... jak sobie radzić, bo również dla mnie jest to wielki stres.

Heh, sprytna jest trzeba przyznac.
Wykorzystuje Cie w chory sposob (pewnie ja to kreci), a Ty
myslisz, ze to wszystko to wcale nie jest jej wina.

Znalazla sobie w sam raz naiwnego jakiego jej trzeba. ;)

--
Czarek

1. Data: 2005-02-16 10:50:16

Od: "rabte" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

> widać od razu ze historia sie powtarza. Właśnie zajmujesz miejsce
> jakie ona miała w poprzednim związku.

Czyli jakie miejsce??

1. Data: 2005-02-16 10:53:05

Od: "rabte" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kama O2" <k...@w...to.o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> swojego udzialu...
> byc moze bedzie miala szczescie i jednak pokocha z wzajemnoscia ... czego

Żeby to było takie proste :(
również pzd

1. Data: 2005-02-16 11:52:43

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*rabte* wrote in <news:cuv8p4$ljg$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Czyli jakie miejsce??

osoby która jest zaangażowana w związek o wiele bardziej niz druga
osoba, czyli miejsce strony "wykorzystywanej" (z własnym dużym w tym
udziałem). Godzisz sie na taką sytuację mimo tego, że nie byłby to
nigdy związek satysfakcjonujący (zależy jak długo potrafisz sie
oszukiwać).

--
Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

hipoteza genezis
Dlaczego kobiety malują twarze ?
Robak ! :)
ŚWIĘTY WALENTY