Re: Piewszy raz

From: "WolfShade" <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Piewszy raz
Date: Mon, 29 Jul 2002 23:51:09 +0200

Iwono...

Mam taki pomysł. Weź kartkę papieru i napisz wszytko co powoduje twój strach
przed seksem. Zastanów się dobrze bo od tego co napiszesz będzie zależało
powodzenie całego przedsięwzięcia. Podobnie zaproponowałem swojej
dziewczynie (od ok. roku mamy już to za sobą). Nie wiem co ty wypiszesz ale
na pewno pojawi się tam ciąża. Tu dziewczynie zaproponowałem mała wizytę w
aptece. Okazało się, że dziewczyna ma gdzieś głęboko zakadowany brak
zaufania do prezerwatyw. Pomyślałem, pogłówkowałem - zaproponowałem jej
tabletki. Nie była przekonana - wzięłem do ręki długopis i obliczyłem jej
prawdopodobieństwo zajścia w ciąże stosując prezerwatywy i tabletki. Trochę
to trwało ale zaufała matamatyce. Na liście było jeszce parę pozycji ale i z
tym sobie poradziliśmy. PORADZILIŚMY - to nasz wspólny problem. Porozmawiaj
o tym z chłopakiem - powinien brać w tym jak najczynniejszy udział.