Pijany lub naćpany chuligan - jak się bronić

1. Data: 2006-08-08 19:14:09

Temat: Pijany lub naćpany chuligan - jak się bronić
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przed chwilą wracałem z miasta i jeden z bandy jakiś meneli próbował lub udawał, że
mnie chce kopnąć, potem
jakieś niewyszukane epitety poleciały w moją stronę.
Co robić w takich sytuacjach, odpuścić i jechać dalej, wyciągnąć nóż finkę i
spróbować mu ją ożenić za zniewagę (tu odzywa się moje kieleckie pochodzenie),
może inne rozwiązanie...

--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

2. Data: 2006-08-08 19:45:34

Temat: Re: Pijany lub naćpany chuligan - jak się bronić
Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 sierpień (wtorek) o godz. 21:14, Piotr Grela (interpio) napisał(a)
co następuje:

> [...]
spróbować mu ją ożenić za zniewagę (tu odzywa się moje kieleckie pochodzenie),

Zdecydowanie odpuścić i jechać dalej. Kiedy "napastnicy" zobaczą, iż ich
zaczepki nie robią na Tobie wrażenia, zapewniam Cię, że dadzą Tobie spokój.
Wiem to z własnego doświadczenia. Dosyć często atak nie jest najlepszą
obroną mimo, iż tak mówi przysłowie.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla

3. Data: 2006-08-08 20:49:23

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulla" <u...@g...com> napisała
> Zdecydowanie odpuścić i jechać dalej. Kiedy "napastnicy" zobaczą, iż ich
> zaczepki nie robią na Tobie wrażenia, zapewniam Cię, że dadzą Tobie spokój.
Racja ale czasami emocje biorą górę nad zdrowym rozsądkiem.
--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

4. Data: 2006-08-08 21:13:30

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 sierpień (wtorek) o godz. 22:49, Piotr Grela (interpio) napisał(a)
co następuje:

> Użytkownik "Paulla" <u...@g...com> napisała
> Racja ale czasami emocje biorą górę nad zdrowym rozsądkiem.

Też masz rację. Warto jednak zachować zimną krew i przejść z podniesioną
głową.

5. Data: 2006-08-08 21:29:18

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) napisał(a):
> Użytkownik "Paulla" <u...@g...com> napisała
> Racja ale czasami emocje biorą górę nad zdrowym rozsądkiem.

Albo goście upierdliwi

--
Pozdrawiam Sławek

s...@r...mm.pl
lub a...@t...pl

6. Data: 2006-08-13 11:40:56

Od: z <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja noszę ze soba gaz pieprzowy. Daje dobre samopoczucie. Używam go tylko w
ostateczności. Trzeba go zawsze mieć w kieszeni, bo nie zdążysz wyciągnąć z
plecaka. Najlepiej działa na zasadzie zaskoczenia. Napastnik nie może mieć
okularów bo sika się w oczy. Gaz nie pozostawia powikłań zdrowotnych jak
poprzednio stosowany gaz CS. W ciągu 3 lat użyłem go jeden raz gdy jakiś narkoman
podszedł do mnie i szedł koło mnie z 10 minut robiąc się coraz bardziej agresywny.
W końcu nie dał mi dalej iść. To było przy głównej ulicy o godzinie dwunastej w
dzień.

film ze zdobycia sniezki
Re: Kraków / programiści Java i grafik (3 lub 4 osoby) / forma zatrudnienia dowolna .
Granica
Asystenci dla ON w Warszawie
praca- zaklad pracy chronionej?