Pikutek :-)

11. Data: 2012-03-22 08:20:22

Temat: Re: Pikutek :-)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-21 23:48, Ikselka pisze:
> [...]
je/166-pikutek-czyli-kurdupel-w-kuchni-

ne-noze-Victorinox/21,Jarzyniaki-Victorinox.html

> Nie ma za co. Przy okazji, o ile się zdecydujesz na zakup pikutka tutaj,
> polecam tę drobną, niedrogą a równie mocarną obieraczkę:
> http://www.swissknife.pl/produkt/93,Obieraczka-Victo
rinox.html
> Skoro już płacić za przesyłkę, to warto kupić i ją - rewelacja. Pomidory,
> paprykę, brzoskwinie, kiwi, ogórki obierzesz cieniutko i precyzyjnie. Tez
> trzeba trochę uwagi na początku, bo ząbki ostre.

Jeśli już, to wzięłabym z nieruchomym ostrzem. Widzę, że takie też mają.

Ewa

12. Data: 2012-03-22 10:57:50

Od: grazyna007 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2012-03-22 14:27:44

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Mar 2012 21:07:08 +0100, Ikselka napisał(a):

je/166-pikutek-czyli-kurdupel-w-kuchni-

> Jeśli kupisz pikutek, to naprawdę uważaj na palce - ja się rozpędziłam z
> krojeniem chleba, zanim w ogóle co do czego, to nożyk się ześliznął i
> prawie odcięłam sobie bok opuszka/opuszki palca środkowego oraz troszkę
> skóry na wskazujacym.
> I mam za swoje -już wiem, że nie wolno lekceważyć pikutków :-)

Mam już pikutka i boję się go użyć :)
Mąż podjechał do sklepu, kupił pikutka, obieraczkę, którą polecałać (do
miękkich owoców), i malutki nożyk do obierania warzyw. Sklep super! W sumie
chyba dobrze, że z powodu grypy sama nie mogłam się tam wybrać, bo coś
czuję, że na trzech nożykach by się nie skończyło :)
Dzięki :)

Pozdrawiam,
M.

14. Data: 2012-03-22 14:45:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 15:27:44 +0100, Fragile napisał(a):

> [...]
> chyba dobrze, że z powodu grypy sama nie mogłam się tam wybrać, bo coś
> czuję, że na trzech nożykach by się nie skończyło :)

Cieszę się, lubię polecać dobre, bo sprawdzone przez siebie rzeczy. Ich
posiadanie sprawia przyjemność, bo ułatwia pracę.
Co do nożyków, noży... mam ich chyba z 50, różnych. Samych obieraczek
jakieś 5-6... Noże, buty, torebki to takie moje małe zboczonka ;-)

--

XL z 15 parami nienoszonych butów w pudełkach... to chore

15. Data: 2012-03-22 14:53:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 15:27:44 +0100, Fragile napisał(a):

> bo coś
> czuję, że na trzech nożykach by się nie skończyło

U mnie chyba się nie skończy... Taki "pikutkowy" zestaw zobaczyłam własnie,
przeglądajac zasoby sklepu:
http://www.swissknife.pl/produkt/254,Zestaw-sztuccow
-Victorinox-kolor-rekojesci-czarny.html
Do użytku domowego codziennego, chyba się nie powstrzymam...
--

XL

16. Data: 2012-03-22 15:12:41

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 15:45:34 +0100, Ikselka napisał(a):

je/166-pikutek-czyli-kurdupel-w-kuchni-

> Cieszę się, lubię polecać dobre, bo sprawdzone przez siebie rzeczy. Ich
> posiadanie sprawia przyjemność, bo ułatwia pracę.

Do noży szczęścia nie miałam. Jakieś tępe to wszystko, z nielicznymi
wyjętkami. Ciagle trzeba ostrzyć.

> Co do nożyków, noży... mam ich chyba z 50, różnych. Samych obieraczek
> jakieś 5-6... Noże, buty, torebki to takie moje małe zboczonka ;-)

I garnki. I porcelana. I perfumy :)
Takie nieszkodliwe zboczonka da się znieść ;)

> --
>
> XL z 15 parami nienoszonych butów w pudełkach... to chore

Tak, też jestem chora.
Pocieszam się, że przynajmniej zdaję sobie z tego sprawę... ;)

Pozdrawiam,
M.

17. Data: 2012-03-22 15:35:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 16:12:41 +0100, Fragile napisał(a):

je/166-pikutek-czyli-kurdupel-w-kuchni-

> Do noży szczęścia nie miałam. Jakieś tępe to wszystko, z nielicznymi
> wyjętkami. Ciagle trzeba ostrzyć.

> I garnki. I porcelana. I perfumy :)

Zapomniałam o tym, więc widzę że skutecznie wyparłam z siebie świadomość
tych samych zboczonek - własnie przywiodłas mnie do prawdy (wstydzę się
wspomnieć o bieliźnie tutaj...) :-D

> Takie nieszkodliwe zboczonka da się znieść ;)

Tiaaaa, póki buty nie zajmują połowy garderoby, a staniki nie wyskakują na
pół sypialni ;-PPP

> Tak, też jestem chora.
> Pocieszam się, że przynajmniej zdaję sobie z tego sprawę... ;)

Ja sobie usilnię zdaję.... ale wiosna idzie, pewnie sobie zdam jeszcze
wiele razy :-D

--

XL

18. Data: 2012-03-24 13:37:41

Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> XL z dwoma ciachniętymi paluchami po pierwszym dzisiejszym użyciu pikutka
> przysłanego własnie z Allegro, ale warto było, kupię córkom

A czy to ustrojstwo ma ostrze ząbkowane?

PP

19. Data: 2012-03-24 13:57:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Mar 2012 14:37:41 +0100, Piotrek_P napisał(a):

> A czy to ustrojstwo ma ostrze ząbkowane?

Tak, cholernie ząbkowane :-)
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku

20. Data: 2012-03-24 18:28:06

Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 24 Mar 2012 14:37:41 +0100, Piotrek_P napisał(a):
>

> Tak, cholernie ząbkowane :-)
> --

Dzięki.
Trzeba będzie nożyk zamówić i wypróbować.
A dopiero co tydzień temu kupiłem "tam" tą super obieraczkę.
Jak bym wiedział o pikutku to bym odrazu nożyk zamówił :-/
Ostatnio w pracy złamał mi się fajny nóż (na świerzej bułce!!!), który w
domu służył mi kilka lat do ogólnego kucharzenia.

PP

przechowywanie surowego ciasta drożdżowego
zielony barwnik
Sex PERVERT Photography by MarkW.Decker
Nanees F.reebies!!
How can centrifuge be used for laboratory applications and biological research?