Pilarka Eurotec- opinie

1. Data: 2006-09-13 10:51:10

Temat: Pilarka Eurotec- opinie
Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś może używa elektrycznej piły łańcuchowej
Eurotec 2,4 kW?

Poszukuję czegoś do pracy w obejściu: cięcie suchego
drewna (starych belek, desek) na kawałki do pieca,
cięcie drzew owocowych (gałęzie ale też całe pnie).
Ogólnie zawsze w zasięgu prądu :-)

Cena jest mocno zachęcająca, ale może ktoś kto
ma podzieli się wrażeniami z użytkowania :-)

Dziękuję z góry i pozdrawiam.

--
Dominik (& kąpany)
RP

2. Data: 2006-09-13 17:01:20

Temat: Re: Pilarka Eurotec- opinie
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eurotec nie uzywalem ale do takich prac spokojnie da rade, uzytkuje
einhell chyba 1.6kW (teraz chyba robia troche mocniejsze 1.8 -2.0) i za te
pieniadze to
calkiem ok, chyba 24 miesiace gwarancji i serwis jest - mozna zawsze
zamowic padnieta czesc (o ile to sie bedzie oplacalo)

GP

3. Data: 2006-09-14 05:25:54

Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ATZ Rzeszow napisał(a):

> eurotec nie uzywalem ale do takich prac spokojnie da rade, uzytkuje
> einhell chyba 1.6kW (teraz chyba robia troche mocniejsze 1.8 -2.0) i za

Dzięki za opinię, Einhell też jest dostępna, sam używam wiertarki tej firmy
i jest OK. Tyle, że kosztuje ciut więcej, a ma mniejszą moc od Euroteca (2kW).
Chyba się skuszę na Euroteca, sprzedawca chwali, że osprzęt f. Oregon
(chyba dobry, choć mi nic nie mówi ;-)

--
Dominik (& kąpany)
RP

Side-by-side do zabudowy
Czy moc blendera/miksera 220W jest ok?
[opinie] Whirlpool JT 358
Mania "przedwstępności" czy to ja źle rozumuję?
Wentylator a wentylacja grawitacyjna, wolno czy nie ?