Pilna prośba...apel do kobiet

1. Data: 2004-11-22 21:19:32

Temat: Pilna prośba...apel do kobiet
Od: "Gosia" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,mam prośbę Mianowicie od ponad roku cierpię na problemy z pęcherzem
moczowym. Dzisiaj (coś mnie podkusiło) sprawdziłam ulotkę infotrmacyjną pigułek
antykoncepcyjnych które biorę (Harmonet).Okazało się że powoduje on u 1% kobiet
problemy z pęcherzem.I dlatego mam prośbę. Zajrzyjcie do ulotek waszych pigułek
i zaobaczcie które pigułki nie mają tego w działaniach niepożądanych.Bardzo
proszę o odanie ich nazwy. Z góry dziękuję.

2. Data: 2004-11-22 22:28:32

Temat: Re: Pilna prośba...apel do kobiet
Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie wydaje ci sie zebys sie spytala swojego ginekologa o to?
po pierwsze niekoniecznie musi to byc przez pigulki(ale prawdopodobne),
a jak juz to popros swojego lekarza o zmiane, bedzie wiedziec co Tobie
przepisac, z takich i takich wzgledow. pozatym... badania..

pozdrawiam i zdrowka zycze
doslaw

Wynik badania tarczycy
Antybiotyk i alkohol