Pilne - Zovirax tabl. 800 mg

21. Data: 2009-11-21 17:33:13

Temat: Re: Pilne - Zovirax tabl. 800 mg
Od: "p47" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:he9443$eer$11@atlantis.news.neostrada.pl...

(...)

1.sądząc z ilosci, a przede wszystkim objetości twoich postów nie jest z
toba (obiektywnie) wcale tak źle!
2. lekarz może zalecac Zovirax, bo jednak nastawienie psychiczne pacjenta
jest ważne, a tak widzi, ze lekarz działa, lek zmienia na "poważny",
zagraniczny i trudny do zdobycia, a więc bedzie działać;-)
Lekarz tez nie lubi rąk rozkładac, a skoro nie chcesz do szpitala (albo on
uważa, że nie ma takiej nagłej potrzeby,- patrz pkt 1) , gdzie możnaby
terapię zdywersyfikowac, to własciwie nie ma za bardzo wyboru. A tak Zovirax
na pewno nie zaszkodzi, a moze pomóc, bo soma z psyche się łączy..
3. OIDW Heviran zawiera importowaną od producenta Zoviraxu substancje
czynną, no a różnica w samej masie tabletkowej az takich cudów nie czyni.
No, ale moge się mylić

p47

22. Data: 2009-11-21 17:38:09

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile Maja pisze:
> Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki Animko. Rowniez pozdrawiam cieplo :)

Dzięki.

Smarujesz się chyba też maścią Zovirax? Myślę, że powinnaś.

--
animka

23. Data: 2009-11-21 20:01:23

Od: "Fragile Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Fragile Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> (...)
>
> 1.sądząc z ilosci, a przede wszystkim objetości twoich postów nie jest z
> toba (obiektywnie) wcale tak źle!

Jest zdecydowanie lepiej. Ale mecze sie juz drugi tydzien, a lecze od
8-miu dni... Zdecydowanie nie jest to juz taki bol jak na poczatku.
Na szczescie... Tylko te dodatkowe objawy sa niepokojace, i nie wiadomo
jak to sie rozwinie. Mam nadzieje, ze juz bedzie coraz lepiej.
> [...]
> Lekarz tez nie lubi rąk rozkładac, a skoro nie chcesz do szpitala (albo on
> uważa, że nie ma takiej nagłej potrzeby,- patrz pkt 1)
To decyzja lekarza. Na razie czeka na efekty leczenia Zoviraxem.
Na pewno musi ono trwac zdecydowanie dluzej u mnie niz u osob
bez zaburzen odpornosci i chorob wspolistniejacych.

> [...]
> 3. OIDW Heviran zawiera importowaną od producenta Zoviraxu substancje
> czynną, no a różnica w samej masie tabletkowej az takich cudów nie czyni.

Byc moze nie wszyscy pacjenci poczuja roznice. Jak silniejszy organizm,
to wystarczy mu gorzej wchlanialny czy slabiej dzialajacy lek... (nie
upieram
sie, ze tak jest z Heviranem, ale od wczoraj jestem na Zoviraxie i odzylam
:))

Pozdrawiam :)
M.

Re: Wyrejestrowania
Radzikowski
chlamydioza a zawał serca
Nadwyrężeniekręgosłu pa ? Złamanie, pęknięcie ?
Szkodliwy thimerosal w szczepionkach. Co o tym sądzicie ?