Pilne - "chore" dziecko.

11. Data: 2005-03-10 16:03:50

Temat: Re: Pilne - "chore" dziecko.
Od: radek-k <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

ddr napisał(a):
> witam
> ja sie jeszcze raz zapytam
> czy lekarz rodzinny wykluczyl neurologiczne podstawy??
> czy nie wspomnial o tym
> watroba moze byc w koncu i jakis na niej wynik podwyzszony
> dodatkiem do tych zaburzen
> sorry ze tak dopytuje ale
> niestety ale znam przypadek gdzie podobne byly objawy
> z tym ze dzieciak mial bole glowy jeszcze
> i rodzinny miesiac go leczy nie wtym kierunku co trzeba
> a powinien byl trafic do neurologa i szybko bylo by po sprawie
> pzdr
> d.

NEUROLOGICZNE??? A mozesz troche jasniej o jakie moze chodzic? teraz
jestem ciut przerazony poniewaz sam jestem diagnozowany w kierunku
stwardnienia rozsianego... ale transaminazy mam raczej w porzadku...
co do boli glowy to Misiek jak cche powiedziec ze cos go boli to mowie
ze tu, i tu i jeszcze tu... zweryfikowac to trudno jak jest naprawde.
czasami mowi ze brzuszek (jak ma pozbierac puzzle...) albo glowa albo
zabek... ech...

pozdrawiam

radek

12. Data: 2005-03-10 17:05:24

Od: "ddr" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NEUROLOGICZNE??? A mozesz troche jasniej o jakie moze chodzic? teraz
> jestem ciut przerazony poniewaz sam jestem diagnozowany w kierunku

ja uwazam po prostu, ze zaburzenia rownowagi, a omdlenia tym bardziej
powinny byc chociaz skonsultowane z neurolgiem dzieciecym
to nic strasznego i wiekszasci przypadkow do dzieci to dobrzy specjalisci i
maja inne podejscie niz do doroslych
moze nic nie byc ale oni maja swoje sposoby na ocene odruchow, dna oka itp
i to powinno sie po prostu zrobic zeby choc wyeliminowac przyczyny mogace
byc w glowie
osrodek rownowagi, omdlen, bolu glowy jest wkoncu w mozgu
oczywiscie jezeli rodzinny absolutnie pewnie uwaza ze nie trzeba (bo czasem
ma ciut lepsze przygotowanie
do takiej oceny) tobym nie szedl, ale jezeli tez do konca niejest pewien to
chyba bym sprawdzil
d.

13. Data: 2005-03-14 19:33:26

Od: "poradniawkamieniu" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i co z Miśkiem ? :-)

14. Data: 2005-03-14 19:59:10

Od: radek-k <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

poradniawkamieniu napisał(a):
> No i co z Miśkiem ? :-)

jeszcze nic :) jutro dopiero idziemy sie kluc i zaniesc siku :)
jak dla mnie to misiek wyglada jak okaz zdrowia, zreszta caly czas tak
wyglada tylko te nieszczesne transaminazy...

pozdrawiam

radek

15. Data: 2005-03-25 22:36:04

Od: "poradniawkamieniu" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minął tydzień
jakie rozpoznanie?

16. Data: 2005-03-26 08:51:34

Od: radek-k <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

poradniawkamieniu napisał(a):
> Minął tydzień
> jakie rozpoznanie?

brak rozpoznania :) podobno tak sie czasami dzieje, transaminazy spadly
do 50, idziemy do kontroli za dwa tygodnie. HBs ujemny, bilirubina OK.
Czyli chyba OK :)

dzieki za troske!

pozdrawiam

radek-k

IGC jak to policzyć?
Zeby...
Stan po anginie, a nocne poty
gdzie w internecie znajde ilustracje anatomii dloni
chore oko