Pilne (nadcisnienie)

1. Data: 2002-05-07 18:56:10

Temat: Pilne (nadcisnienie)
Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o dosc szybka i konkretna rozmowe. Interesuje mnie jakie
skutki moze przyniesc wziecie tebletki na nad cisnienie przez osobe z niskim
cisnieniem ok 105/55.
Glownie interesuje mnie czy Cisnienie bedzie spadac czy bedzie
ustabilizowane na jakims poziomie(mechaniz dzialania)

n...@s...pl

personne n'est parfait, ainsi je suis personne :D
ninguém é perfeito, assim que eu sou ninguém :D

2. Data: 2002-05-07 20:55:36

Temat: Re: Pilne (nadcisnienie)
Od: "Rennie" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się, że zmaleje. Leki działają przez hamowanie fizjologicznych
mechanizmów, które ustawiają ciśnienie (niezależnie
czy pierwotnie będzie ono duże normalne czy małe).

Rennie

3. Data: 2002-05-07 22:36:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rennie napisał(a) w wiadomości: ...
>Wydaje mi się, że zmaleje. Leki działają przez hamowanie fizjologicznych
>mechanizmów, które ustawiają ciśnienie (niezależnie
>czy pierwotnie będzie ono duże normalne czy małe).

Tak. Znajomemu przepisano leki na nadciśnienie cokolwiek na wyrost (po
systematycznym mierzeniu okazało się, że ma zupełnie normalne) i czuł się
paskudnie, był senny, półprzytomny.

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

4. Data: 2002-05-08 07:15:20

Od: "alt.religion.albertanism" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> wrote in news:ab9l88$1k1$1@news.tpi.pl:

> [...]

Problem jest troche bardziej zlozony niz sie wydaje...
Ogolnie, reakcja na taka tabletke zalezy od choroby, leku i jego dawki.
Najczesciej jednak jest ryzyko tzw. hypotonii, czyli niekorzystnego
nadmiernego obnizenia cisnienia.

--
Albert Jacher, Prophet(Prorok)
http://albertanism.freezope.org/usenet.html
"Jesli nie wspierasz dobra -- wtedy wspierasz zlo."
-
wysylaj i czytaj: alt.religion.albertanism

5. Data: 2002-05-08 10:59:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 May 2002, Jolanta Pers wrote:

> Tak. Znajomemu przepisano leki na nadciśnienie cokolwiek na wyrost (po
> systematycznym mierzeniu okazało się, że ma zupełnie normalne) i czuł się
> paskudnie, był senny, półprzytomny.

jako dygresje nalezy dodca, ze niektore leki stosowane na nadcisnienie
stosuje sie u osob z normalnym cinieniem na co innego. Np. inhbitory
angiotensyny w niewydolnosci serca a alfa-blokery w lagodnym przeroscie
prostaty, beta-blokery w chorobie wiencowej czy drzeniach, diuretyki
w niewydolnosci serca, minoksydyl na lysienie.

W badaniu ISIS-4 pacjenci z normalnym cisnieniem w wielu przypadkach
tolerowali kapropril w dawce 2 razy dz. 50mg oczywiscie wlaczany stopniowo
od dawki 6,25mg dziennie.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

6. Data: 2002-05-08 14:46:41

Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
<n...@h...sk> wydziergal :

> [...]
> Glownie interesuje mnie czy Cisnienie bedzie spadac czy bedzie
> ustabilizowane na jakims poziomie(mechaniz dzialania)

Ok. Dziekuje za odpowiedzi a teraz mam drugie pytano :P
Przy zalozeniu ze jestem zdrowy mam cisnienie ok 100/50 (mi sie wydaje
niskie) i nie cale 18 lat :P i chce sie wywinac z woja, To mogew sciemnic
jaks chorobe ?? np problemy z sercem albo cos takiego :P Chodzi mi o to ze
np wezme tabletke zemdleje albo cos i pani mnie wysle na badania i badani
wykaza ze mam niskie cisnienie i wogooler sie nie nadaje do ciezkich prac
fizycznych :P ?? Czy to sie da jakos w ten sposoob ?

7. Data: 2002-05-08 17:50:10

Od: CanoE <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale se wykombinowal hehe
a juz myslalam ze przypadkowo jakies dziecko lyknelo tabletki dziadka
hehe

CanoE

8. Data: 2002-05-08 18:01:35

Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

W tych jakze trudnych czasach Uzytkownik z przepieknym mailem
<C...@i...pl> wydziergal :

> ale se wykombinowal hehe
> a juz myslalam ze przypadkowo jakies dziecko lyknelo tabletki dziadka
> hehe
>
> CanoE

:PP tia :> najlepszy post to byl o pradzie :> myslalem ze ktos czeka na
pomoc :PP
n...@s...pl

personne n'est parfait, ainsi je suis personne :D
ninguém é perfeito, assim que eu sou ninguém :D

Ab gymnic
Hali-Z
WZW = zóltaczka?
do dermatologów