Piracectam - jakies wiadomosci o tym

1. Data: 2002-05-16 07:46:33

Temat: Piracectam - jakies wiadomosci o tym
Od: "Rafik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej.
Czy mozna dostac to w Polscee (a jesli tak to za ile i czy na recepte),
czy ktos z was tego uzywal, co o tym sadzicie itp.

Z gory dziekuje za wszelkie wiadomosci :))

Rafik

2. Data: 2002-05-16 09:00:38

Temat: Re: Piracectam - jakies wiadomosci o tym
Od: "Conditor Caeli" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy ktos z was tego uzywal, co o tym sadzicie itp.
>
> Z gory dziekuje za wszelkie wiadomosci :))

A może chodzi o piracetam? Bo to jest bardzo fajny lek zmniejszający lepkość
krwii przez co wspomaga procesy poznawcze (nauka).
Pozdrawiam
Conditor Caeli

3. Data: 2002-05-16 12:34:30

Temat: Odp: Piracectam - jakies wiadomosci o tym
Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> A może chodzi o piracetam? Bo to jest bardzo fajny lek zmniejszający
lepkość
> krwii przez co wspomaga procesy poznawcze (nauka).

Taaaa czysty piracetam to w tabletkach o nazwie "Notropil".
ale powiec Ci, ze to z nauka i 'wspomaganiem procesow poznawczych'
to niezly 'piece of shit'.
Juz chyba kawa dziala lepiej.
Sam notropil to wcinaja stare babcie, a jesli jestes mlody (mloda ?) to
nie masz co liczyc na lepsza nauke itp.
heh pamietam, jak kiedys eksperymentowalem z tym przed egzamem, to
tak mi sie zachcialo spac, ze nawet kawa nie pomagala. Wiec zamiast sie
uczyc jak burza, powedrowalem do lozeczka :( (ale egzam zaliczylem :)
Jesli chodzi o piracetam to nie polecam

> Pozdrawiam
> Conditor Caeli

Takze Pozdrowka
PeSz

4. Data: 2002-05-16 13:10:56

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Conditor Caeli wrote:

> A może chodzi o piracetam?
> Bo to jest bardzo fajny lek zmniejszający lepkość
> krwi przez co wspomaga procesy poznawcze (nauka).

A może puścisz jakiś namiar na naukowy artykuł, w którym ktoś wykazał, że to
działa? Bo ja nie znam takiego, może coś mi umknęło...

Leszek

5. Data: 2002-05-16 15:43:36

Od: "Conditor Caeli" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeSz" <p...@u...com> napisał w wiadomości

> [...]
> tak mi sie zachcialo spac, ze nawet kawa nie pomagala. Wiec zamiast sie
> uczyc jak burza, powedrowalem do lozeczka :( (ale egzam zaliczylem :)

Witam,
Po pierwsze w preparacie nootropil nie występuje tylko piracetam, lecz
również stearynian magnezu (kapsułki 400 mg. i tabletki 1200 mg. 800 mg.) i
lecytyna sojowa w kapsułkach 400mg. Po drugie skoro jest podowany w
większości szpitali w przypadku podejrzenia o niedokrwienie mózgu oraz w
leczeniu dyslekcji w połączeniu z terapią logopedyczną to wydaje mi się, że
działa... Sam jestem pewien, że działa ponieważ kiedyś stosowałem przez dwa
miesiące (większość mówi, że to minimalny okres by zauważyć pozytywne
skutki) i skutki widoczne były (łatwiejsza przyswajalność materiału, dużo
lepsza koncentracja). Poza tym zajżyj czasami do ulotki zanim zjesz! Cyt.:
"... Niektórzy pacjenci skarżą się na zmęczenie i senność" - pod "Działania
niepożądane". Wszystko zależy też od dawki. Ja stałej nie mam, ale biorę
minimum 2400 mg. na dobę, a gdy odczuwam nadmierne pobudzenie to wcinam
jakiś metabloker i wkuwam jak nigdy!
Współczuję w takim razie, że Twój organizm toleruje to w taki sposób jaki
opisałeś...
Pozdrawiam
Conditor Caeli

P.S.
Co do link'ów to wystarczy wpisać w wyszukiwarce piracetam (google) i
znajdziesz masę artykułów w języku angielskim...

6. Data: 2002-05-16 18:04:25

Od: "Rafik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co do link'ów to wystarczy wpisać w wyszukiwarce piracetam (google) i
> znajdziesz masę artykułów w języku angielskim...

No wlasnie o to mi chodzilo - po przeczytaniu tylu opinii i artykolow
ile mozna znalezc to brzmi na prawde zachecajaca. A czy moglbys podac
mi wiecej informacji o tym preparacie nootropil, chociazby cene (moze na
priva)
i czy ktos jeszcze to stosowal.

Czytalem ze preparat - sam piracetam dziala ok 30 h po zazyciu, a
pozniej jest
wydalany i nic nie zostaje w organizmie - czy w takim razie przez juz te
pierwsze 30 h widac
poprawe czy dopiero po miesiacu regularnego zazywania.

czy rzeczywiscie nie ma skutkow ubocznych - tzn ta sennosc i zmeczenie czy
sa tam jeszcze jakies?

i w ogole dzieki za wszelkie opinie

acha i czy mozna to kupic bez recepty? :)

7. Data: 2002-05-17 07:43:01

Od: "piotr" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Conditor Caeli <p...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ac0jtn$4a2$...@n...tpi.pl...

> Witam,
> Po pierwsze w preparacie nootropil nie występuje tylko piracetam, lecz
> również stearynian magnezu (kapsułki 400 mg. i tabletki 1200 mg. 800 mg.)
i... (ciach)

A co ma piernik do wiatraka.......
80% tabletek na rynku zawiera stearynian magnezu
a w twoim przypadku to tak samo pomoze Ci stearynian jak i piracetam -;)

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

8. Data: 2002-05-17 08:40:56

Od: "P.Sz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> mi wiecej informacji o tym preparacie nootropil, chociazby cene

opakowanie (chyba ok 30 tab x 400mg) kosztuje ok 6 - 10 zl (nie pamietam
dokl)

> wydalany i nic nie zostaje w organizmie - czy w takim razie przez juz te
> pierwsze 30 h widac
> poprawe czy dopiero po miesiacu regularnego zazywania.

ja nie zauwazylem zadne poprawy, (wrecz przeciwnie) przez pierwsze dni, wiec
zrezygnowalem. Jak kupisz opakowanie i przeczytasz ulotke to zapewne
pomyslisz
sobie: ale czad, teraz to IQ bede mial 2 X wieksze :) NIe daj sie oszukac
!! :)
Moze rzeczywiscie koledze "Conditorowi" pomoglo.

> acha i czy mozna to kupic bez recepty? :)

a zasadzie jest to na recepte.
Jak ja chcialem sprobowc, to powiedzielem w jakiejs prowincjonalnej !
aptece, ze dla babci : ) i farmaceutka (co prawda marudzac) sprzedala mi
opakowanie (to z najmniejsza iloscia piracetamu, czyli 400 mg).

Jak zaczniesz 'kuracje' opisz wrazenia na grupie.

Pozdrowka
P.Sz

farmaceutka

9. Data: 2002-05-17 08:51:09

Od: "P.Sz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

aha jak juz rzeczywiscie, chcesz poprawiac swe 'zdolnosci poznawcze',
to zainteresuj sie preparatem o nazwie "MultiM". Jest tam wszystko, co
potrzebuje Twoj mozg, do sprawnego dzialania. (wszycho naturalne)
Aha bedziesz musial niezle poszukac, aby znalezc ten preparat (bez recepty)
. Ja znalazem
go w jednej aptece na zamowienie.

Pozdrowka
PeSz

10. Data: 2002-05-18 10:08:15

Od: "Conditor Caeli" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 80% tabletek na rynku zawiera stearynian magnezu
> a w twoim przypadku to tak samo pomoze Ci stearynian jak i piracetam -;)

Witam,
jednak nie wszystkie preparaty zawierają starynian magnezu, a znikoma ich
część lecytynę sojową... Dlaczego "w moim przypadku"? Może rozwiń np. na
priv'ie
Pozdrawiam
Conditor Caeli

Dieta dr Kapuscinskiego
od czego plamy na ciele po wypiciu alkoholu ??
Psychiatra >> Wroclaw
rehabilitant w Warszawie
Zastepstwo Gipsu? help