Piramida - czy to leczy?

21. Data: 2000-02-04 20:21:33

Temat: Nie propagujcie "Diety Optymalnej"!
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz poruszam ten oczywisty temat w trosce o ludzi, ktorzy stosuja i
zachecaja innych do stosowania diety wysokotluszczowej, poniewaz natknalem
sie na bardzo elegancki artykul poruszajacy ten temat oraz komentarz do
niego:
http://mp.pl/kurier/index/r0102-2.htm
(Wplyw masla i margaryny na sklad lipidowy osocza, Butter, margarine and
serum lipoproteins
P.L. Zock, M.B. Katan, Atherosclerosis, 1997; 131: strony 7--16)

Przykladowy cytat: "Doniosle znaczenie tych obserwacji zostalo wybitnie
wzmocnione przez wyniki miedzypopulacyjnego Badania 7 Krajów, ogloszone w
1970 roku, które dowiodlo, ze umieralnosc na chorobe niedokrwienna serca
jest dosc scisle skorelowana ze spozyciem nasyconych kwasów tluszczowych. ".

Wiem, ze to oczywiste, ale przypomina mi sie, jak ktos na liscie polecil
chorym na chorobe wiencowa stosowanie duzej ilosci tluszczow zwierzecych.
Moze takie artykuly go przekonaja, ze jest w bledzie i ze moze miec na
sumieniu czyjes zdrowie.

Piotr Z.

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

22. Data: 2000-02-05 12:15:38

Temat: Re: Piramida - czy to leczy?
Od: "P(r)zemo" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adaś Jezierski wrote in message <86mbi3$e0o$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Czolem
>Ostatnio sporo wiadomosci w mediach o niemal cudownych wlasciwosciach
>budowli, przedmiotow, urzadzen w ksztalcie piramid. Ma ktos jakies wlasne
>doswiadczenia, moze literature lub linki netowe?
>Pozdrawiam.
>Adam.

Kiedyś pod piramidkę (skala 1:1000, ustawiona N-S) schowałem mandarynkę i
podobnej wielkości jabłko; próby kontrolnej nie przeprowadziłem ale te w
piramidce zaschły "na kamień" a nie zgniły.

Czy przebywanie w pobliży tego modelu jest bezpieczne? Nie chciałbym się
zbyt
wcześnie stać pomarszczonym staruszkiem... ;-)))

**********P(r)zemo**********
p...@p...onet.pl

PS. ->nowy na grupie<- - pozdrawiam wszystkich
może czasem napiszę też coś przydatnego, nie tylko głupoty...
;-)

23. Data: 2000-02-05 16:24:09

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia napisał(a) w wiadomości: <87e752$7mb$1@news.ipartners.pl>...
>cześć,
>pochwale się niestety nie swoimi "przeżyciami" - ale mojego męża.
>Jestem tego chyba najczęstszym świadkiem.
>Gdy mój mąż idzie ulicą nagle nad nim gaśnie jakaś latarnia jedna
>albo dwie na ulicy,

A jak ja ostanio wieczorem wychodzilam na spacer w jednym z niemieckich
miast, to coraz to nowe lampy i zarowki sie zapalaly - akurat tam, gdzie
przechodzilam.
Czary jakies czy cos? ;-).
Bozena

24. Data: 2000-02-05 21:34:40

Od: j...@f...onet.pl (J.F.) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Feb 2000 17:24:09 +0100, Kubus Fatalista wrote:
>A jak ja ostanio wieczorem wychodzilam na spacer w jednym z niemieckich
>miast, to coraz to nowe lampy i zarowki sie zapalaly - akurat tam, gdzie
>przechodzilam.
>Czary jakies czy cos? ;-).

Biorac pod uwage trwalosc lamp, efektywnosc przez pierwsze pare minut,
wplyw na ruch drogowy, to chyba glupota :-)

J.

25. Data: 2000-02-05 23:03:59

Od: Tomek Adamczyk <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista wrote:
> [...]

hehe:))) znam to zjawisko... ale na razie nie dociekam dlaczego tak sie
dzieje, raz zdarzylo mi sie nawet ze gdy przejezdzalem kolo stacji
benzynowej samochodem zgaslo tam na chwile swiatlo...

Hellou

Oficcial Member of WSZYSTKO CO FAJNE :)

czar jest fajny

26. Data: 2000-02-06 19:01:02

Od: 1...@p...onet.pl (Waldemar Kujawa) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> p...@p...onet.pl
>
> PS. ->nowy na grupie<- - pozdrawiam wszystkich
> może czasem napiszę też coś przydatnego, nie tylko głupoty...
Chyba jestem pechowy.
W liceum tez robilem takie proby i owoce oraz mieso tak samo gnily mi w pira
midce jak i poza nia.
Pozdrowienia
Waldemar Kujawa

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

27. Data: 2000-02-08 13:55:24

Temat: Re: Odp: Piramida - czy to leczy?
Od: "P(r)zemo" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Garfield wrote in message ...
>Zawsze myslalem, ze to tylko mnie sie takie cos zdarza. Glupio mi bylo
>komus o tym powiedziec. Jednak nie sadze, ze tu chodzi o jakas moc,
>poniewaz zawsze to sie dzieje jakby przypadkowo, nigdy na zawolanie. Moze
>patrzymy na osobe ulamek sekundy PO tym jak ona sie potknela, a wydaje nam
>sie, ze to bylo PRZED?
>
>Garfield

Albo kątem oka widzimy potknięcie a dokładne skierowanie tam wzroku
to trwa pewnie kilkadziesiąt, może 200, milisekund. ;-)
Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale czy obwodowe części pola widzenia nie są
bardziej "wrażliwe" na ruch?

**********P(r)zemo**********
p...@p...onet.pl

28. Data: 2000-02-14 21:57:55

Od: "Dorota" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, kochani, i tak nie przebijecie Pauliego... :)))

dorota

29. Data: 2000-04-03 07:21:41

Od: Krzysztof Ciba <c...@x...ifj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to wszystko ma wspólnego z fizyką ?...
Berni

30. Data: 2000-04-03 07:55:10

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Apr 2000, Krzysztof Ciba wrote:

> A co to wszystko ma wspólnego z fizyką ?...
> Berni

A co to wszystko ma wspolnego z psychologia?... ;-)

Dwa pojęcia - proszę o pomoc
Re: Homeopatia a działanie placebo...
Utycie ?
Znawca fizyki, chemii, biologii, poszukiwany.
laseroterapia