Pis to stan umysłu

1. Data: 2018-10-18 17:05:19

Temat: Pis to stan umysłu
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://oko.press/zalosny-klip-wyborczy-pis-nie-isla
mski-uchodzca-lecz-bulgar-nie-po-lecz-unia-metropoli
i-i-nie-te-wybory/

"W ksenofobicznym klipie wyborczym PiS nic się nie zgadza. Nawet
muzułmański uchodźca, który kopie kobietę okazuje się pijanym Bułgarem,
chrześcijaninem."

"Nawet na stronach PiS pojawiają się komentarze, że klip jest wyrazem
desperacji w obliczu słabych sondaży w wyborach na prezydentów i ,,próbą
przeniesienia wojny plemiennej na poziom lokalny". Być może PiS
zabezpiecza się także przed przedwyborczą krytyką środowisk narodowych."

"Paradoksalnie, ilustracją tezy 12 prezydentów jest rosnąca w 2017 i
2018 roku liczba imigrantów zarobkowych do Polski, nie tylko z Ukrainy
czy Białorusi, ale także z krajów muzułmańskich. Politycy PiS połykają
własny język i nie wiedzą, jak to wytłumaczyć elektoratowi."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-10-18 17:27:00

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Psiarnia jest inteligentna inaczej.
Za co by się nie zabrali, to zawsze śpie..ą.
Niepokalanie poczęty pozna jakieś nowe słowo,
i obwieszcza światu jaki z niego erudyta.
Albo zakopuje słupek inicjujący przekop mierzeji.
Kiedy nie ma żadnych procedur wdrożenia tego projektu.
Na słupku, na szczęście się skończy.
Tak się zastanawiam, czy ból kolana,
to choroba umysłowa?

3. Data: 2018-10-18 20:12:26

Temat: Re: Pis to stan umysłu
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.10.2018 um 17:27 schrieb k...@g...pl:
> [...]
> i obwieszcza światu jaki z niego erudyta.
> Albo zakopuje słupek inicjujący przekop mierzeji.
> Kiedy nie ma żadnych procedur wdrożenia tego projektu.

Pare dni nie bylo mnie w domu, a na wyjazdach daje sobie spokoj z
pisaniem jak i czytaniem roznych forow, wiec pytam z ciekawosci, bo
moglo do mnie nie dojsc, czy juz ruszyla produkcja polskich samochodow
elektrycznych? Po drodze widzialem wlasciwie przy wszystkich zjazdach z
autostrad liczne stacje do ladowania aut. Nawet u mnie w miescie mozna
sobie podladowac pojazd. Niestety nie widzialem jeszcze tych ladowarek w
dzialaniu czyli samochodow tankujacych prad, ale moze to sie zmieni jak
ruszy produkcja za Odra/Nysa?

Wodan akbar!
--
saluto