Pisanie postów na grupę

1. Data: 2000-01-27 14:14:29

Temat: Pisanie postów na grupę
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką nieśmiałą prośbę i wniosek do grupowiczów. Bardzo niewygodne dla
czytających jest, jeżeli piszący uczestnik ma źle ustawioną datę lub godzinę
na swoim komputerze. Nowy list ukazuje się daleko poza ekranem, zgodnie z
czasem jego komputera. Trzeba szukać tego postu dużo wcześniej. Tak jest,
jeżeli zegar się "późni". Jeżeli się "spieszy", to post długo zalega na
pierwszym miejscu i ciągle 'włazi' w oczy. Nie ma sprawy, jeżeli są to
różnice do godziny, ale proszę, by grupowicze zwrócili uwagę na nastawy w
swoich komputerach. I dziękuję.

Majka

1. Data: 2000-01-27 21:34:54

Temat: Re: Pisanie postów na grupę
Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sobie ukrylem przeczytane listy i widze tylko nowe bez wzgledu na date i
czas.
Calkiem mnie to zadowala i polecam.
AO

1. Data: 2000-01-28 11:54:26

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:
> Mam taką nieśmiałą prośbę i wniosek do grupowiczów. [...]

Generalnie sie z Toba zgadzam. Jednak, jak zauwazylem, niektorzy ludzie
korzystajacy z domu z modemu dla oszczednosci pobieraja listy z grupy i
rozlaczaja sie. Potem czytaja, pisza odpowiedzi i umieszczaja w jakims
folderze na swoim komputerze - wiadomosc zapisuje sobie ta godzine i
date jako nadania. Po uplywie jakiegos czasu, np. przy nastepnym
sciaganiu listow z grupy, wysylaja swoje odpowiedzi hurtowo. I tak np.
kazdego ranka pojawiaja sie na serwerze odpowiedzi od Krzyska M.
napisane dnia poprzedniego.
Jesli sie myle, to niech mnie Krzysiek Marusinski poprawi.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-28 19:00:17

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Toba.Miedzy innymi Ja tak czynie.
Wplywa np.50 postow ,zeby odpowiedziec sensownie na niektore zadane pytania
trzeba siegnac do literatury ,czasami tez sie zastanowic.Wrzucam to do
skrzynki nadawczej i pozniej wysylam.
Jakiez ostatnio bylo moje zdumienie kiedy moje posty ukazaly sie o godz.
6,00 kiedy przekrecalem sie na drugi bok w lozku.
Pozdrawiam Boguslaw.

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-28 19:17:07

Temat: Odp: Pisanie postów na grupę
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
I tak np.
> kazdego ranka pojawiaja sie na serwerze odpowiedzi od Krzyska M.
> napisane dnia poprzedniego.
> Jesli sie myle, to niech mnie Krzysiek Marusinski poprawi.

Dokładnie tak jak piszesz. Być może, to przeszkadza trochę Majce.
Robię to aby choć trochę obniżyć rachunki telefoniczne ale i tak nie bardzo
mi to wychodzi.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-29 17:13:23

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie sie z Toba zgadzam. Jednak, jak zauwazylem, niektorzy ludzie
> korzystajacy z domu z modemu dla oszczednosci pobieraja listy z grupy i
> rozlaczaja sie.

Pewnie ze dla oszczednosci . Juz place 500 zl za internet i nie mam zamiaru
wiecej. , a po to jest twardy dysk zeby to robic na offline.

> [...]
> date jako nadania. Po uplywie jakiegos czasu, np. przy nastepnym
> sciaganiu listow z grupy, wysylaja swoje odpowiedzi hurtowo

Dlatego hurtowo ze trudno jak sie wysyla 40 postow laczyc sie za kazdym
razem. Nie bede sponsorem TPSA. Nie wiem jak wy ,ale ja moge polaczyć sie
tylko o 2 w nocy, albo w godzinach rannych. Poza tym chodze do pracy i nie
zawsze jestem w domu w odpowiedniej godzinie dla naszej telekomunikacji.--

Pozdrawiam
Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-29 17:30:59

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nie
zawsze jestem w domu w odpowiedniej godzinie dla naszej

MałgorX-Mozilla-Status: 0009om - Sat Jan 29 15:41:54 2000
Date: Sat, 29 Jan 2000 15:41:54 +0100
From: =?iso-8859-2?Q?Ma=B3gorzata?= Wrzosek <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.film
Subject: Re: Joanna d'Arc!

> besson potraktowal moim zdaniem temat JD moze nawet z przymruzeniem
> oka. jedynie odbierajac film w ten sposob mozna go zaakceptowac.
> sliczna epizodyczna rola hoffman'a i malkowicz rownie swietnie zagral
> malego, oslizlego monarche.
> ladne sceny bitew choc z tego co pamietam bylo tam pare razacych
> podkniec.

Warto isc czy nie . Wszystkich nie dam rady obejrzec. MX-Mozilla-Status:
0009
Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-31 22:40:11

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkiego, co napisaliście dodam, że czasem diabelnie trudno połączyć
się z Internetem. Cały czas "zajęte" i wtedy jedynym wyjściem jest wysłać
rankiem swoje wieczorne wystuczyny (dwa razy mi się to zdarzyło (na razie)).
--
Pozdrowienia
p...@r...pl

modrzew kulisty - cięcie; temat -temat