Re: Pisanie postów na grupę

From: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Pisanie postów na grupę
Date: Sat, 29 Jan 2000 17:13:23 GMT

> Generalnie sie z Toba zgadzam. Jednak, jak zauwazylem, niektorzy ludzie
> korzystajacy z domu z modemu dla oszczednosci pobieraja listy z grupy i
> rozlaczaja sie.

Pewnie ze dla oszczednosci . Juz place 500 zl za internet i nie mam zamiaru
wiecej. , a po to jest twardy dysk zeby to robic na offline.

> Potem czytaja, pisza odpowiedzi i umieszczaja w jakims
> folderze na swoim komputerze - wiadomosc zapisuje sobie ta godzine i
> date jako nadania. Po uplywie jakiegos czasu, np. przy nastepnym
> sciaganiu listow z grupy, wysylaja swoje odpowiedzi hurtowo

Dlatego hurtowo ze trudno jak sie wysyla 40 postow laczyc sie za kazdym
razem. Nie bede sponsorem TPSA. Nie wiem jak wy ,ale ja moge polaczyć sie
tylko o 2 w nocy, albo w godzinach rannych. Poza tym chodze do pracy i nie
zawsze jestem w domu w odpowiedniej godzinie dla naszej telekomunikacji.--

Pozdrawiam
Małgorzata Wrzosek