Pitera pitoli jak jej każe PO.

41. Data: 2016-05-28 12:33:04

Temat: Re: Pitera pitoli jak jej każe PO.
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-28 o 11:51, v...@g...com pisze:

> Bo Ty już podchodzisz pod globa i zaczynasz mieć na jego
> punkcie pierdolca.

Nic nie poradzę na twoje urojenia.

> Przy każdym wątku nt. kościoła widzę ślinotok.

To nie moja wina, że kościół ma ślinotok gdy tylko wspomni się o
pieniądzach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2016-05-28 17:59:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik Kviat napisał:

> To zależy od punktu widzenia. Ja uważam, że daje kościołowi za dużo, a
> kościół uważa, że cały czas za mało.

Bo Ty już podchodzisz pod globa i zaczynasz mieć na jego
punkcie pierdolca. Przy każdym wątku nt. kościoła widzę ślinotok.

http://www.polskieradio.pl/42/3/Artykul/423738,15-ml
n-od-marszalka-dla-zony-Z-panstwowej-kasy

Nie śmieciu na zachodzie wierni utrzymują kler, dlatego kościoły bankrutują, bo
tylko katolicy mają odpis na kler z podatku. W polsce kler wyciaga łapę do kieszeni
niekatolików i tym samym wiernych maleje, a nowe kościoły bo buduje za państwowe
kosztem medycyny itd. Banda jebanych złodzeji to jest kler.

43. Data: 2016-05-28 23:46:20

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> [...]
niekatolików i tym samym wiernych maleje, a nowe kościoły bo buduje za państwowe
kosztem medycyny itd. Banda jebanych złodzeji to jest kler.

Katolicy, muzułmanie, żydzi, płaca wszyscy i to dużo.

http://www.skarbowcy.pl/blaster/extarticle.php?show=
article&article_id=4919

Belgia to zachód? Czy wschód?
http://idziemy.pl/kosciol/z-czego-zyja-koscioly-euro
py/

Oczywiście usługi kościelne powinny być wzorem niemca darmowe,
może ten pomysł przywita do PL, ale raczej nieprędko.

44. Data: 2016-05-29 05:20:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

Oczywiście usługi kościelne powinny być wzorem niemca darmowe,
może ten pomysł przywita do PL, ale raczej nieprędko.

Bandziorze pierdolony, nikt na zachodzie nie płaci na twój jebany kler, bo nikt nie
ma złodzieju obowiązku płacić za czyjeś syfilisy . Płacą katolicy podatek i państwo
ich podatek przekazuje na kler, bo zaznaczyli że z podatku przekazują, kurwo jebany
bezczelny złodzieju, bezczelny złodziej, bedzie wmawiał że można kraść, bo jego
sekta kradnie jebana, z buractwem jebanym w tym kraju. Pierdolone złodziejskie
antypolskie buractwo.

45. Data: 2016-05-29 05:41:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja pierdolę, sobie burak wymyślił że Islamiści zamiast na swoje synagogi płacą na
znienawidzony kler. I na bezczela wmawia cuda na kiju, to trzeba wysłać te jego
posty na jakąś strone islamską i bezczelnemu zakłamanemu burakowi dzichada zrobią i
dobrze kurwie.

46. Data: 2016-05-29 11:44:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2016 o 11:30, v...@g...com pisze:

> Tak nie działa

Jeśli w ten sposób cytujesz i rozumiesz, to możesz sobie co najwyżej sam
ze sobą podyskutować. Ewentualnie jeszcze z co poniektórymi mniej
rozgarniętymi użytkowniczkami grupy, które nie potrafią samodzielnie
przeczytać całego tekstu i muszą posiłkować się jedną zacytowaną przez
kogoś linijką z komentarzem. :)

> ale tam gdzie obciążenia podatkowe sa duże,
> tam jest też duzy socjal, a w PL i obciążenia są duże i
> socjal mały i zarobki takie sobie.
>
> Pierwsze z góry:
> szwecja, norwegia, niemcy francja
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Wolno%C5%9B
ci_Podatkowej

> Gdzie wala muslimy, a i polacy też?
> Tam gdzie jest duży socjal, biedota ma dużą kwotę wolna od
> podatku.
>

> PL dużo obciąża, a mało daje.

Gdzie masz ten "duży socjal" w Polsce? A zwłaszcza ten niby dla
uchodźców? Uchodźcy do nas wcale nie chcą, bo socjal jest zbyt niski.

W Polsce jest inny problem - podatki częstokroć dzielone są głupio i
wyłącznie w celach politycznych. Np. taki program 500+, na którego
realizację samorządy będą wkrótce zmuszone do przesuwania środków
przeznaczonych na naprawdę potrzebujących np. niepełnosprawnych, by
spełnić nieprzemyślaną, nieprzeliczoną i idiotyczną obietnicę wyborczą PiS.

Ewa

47. Data: 2016-05-29 11:56:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 May 2016 11:44:52 +0200, FEniks napisał(a):

> Gdzie masz ten "duży socjal" w Polsce?

Tu:
http://finanse.wp.pl/kat,1033821,title,Oto-ile-dosta
je-rodzina-zastepcza,wid,14947618,wiadomosc.html?tic
aid=117183

> A zwłaszcza ten niby dla
> uchodźców? Uchodźcy do nas wcale nie chcą, bo socjal jest zbyt niski.

Dzięku Bogu. Uff.

> W Polsce jest inny problem - podatki częstokroć dzielone są głupio i
> wyłącznie w celach politycznych. Np. taki program 500+,

Owszem, jako PIERWSZY program prorodzinny w dziejach przysporzył PiSowi
rzeszy zwolenników, tym większej, że PO kwiczala, iż "ni ma". Znaczy -
było, ale przeżarli.
O ile tylko PiS przegra (?) następne wybory, to niech "następna" władza
spróbuje ludziom zabrać te 500+ :->

Wyrocznio Ty delficka, ach.

48. Data: 2016-05-29 12:00:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 May 2016 11:56:25 +0200, Ikselka napisał(a):

> Tu:
> http://finanse.wp.pl/kat,1033821,title,Oto-ile-dosta
je-rodzina-zastepcza,wid,14947618,wiadomosc.html?tic
> [...]

Tylko patrzeć, jak ci uchodźcy się hurmem zaczną "zastępować" rodzinnie w
Polsce.

49. Data: 2016-05-29 12:54:16

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Płacą katolicy podatek i państwo ich podatek przekazuje na kler,

E, a tu pisza że wszyscy:
Kirchensteuer czyli podatek kościelny, płaci każdy obywatel, który przy zameldowaniu
zadeklaruje swoją przynależność m.in. do Kościoła katolickiego, ewangelickiego, czy
gminy żydowskiej.
http://www.dw.com/pl/jak-wygl%C4%85da-cennik-niemiec
kich-ko%C5%9Bcio%C5%82%C3%B3w/a-17117860

50. Data: 2016-05-29 12:57:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było, ale przeżarli.
> O ile tylko PiS przegra (?) następne wybory, to niech "następna" władza

Raczej odwrotnie.

> Wyrocznio Ty delficka, ach.

Ja ja

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Babę zesłał Bóg...
Dlaczego blokują niektóre portale społecznościowe?
O zdradzie
Kelner sypie
Nowomowa - język władzy totalitarnej -