Piwonia krymska

11. Data: 2006-05-22 11:49:26

Temat: Re: Piwonia krymska
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" napisał

> Majka, dzięki za wiadomość :-). I za okazaną dobrą wolę pomocy :-))
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Welcome ;-)))

Majka

12. Data: 2006-05-22 19:53:34

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wczoraj były nowe sadzonki i tym razem udało mi się kupić.
> Majka, dzięki za wiadomość :-). I za okazaną dobrą wolę pomocy :-))

Mnie sie nie udało załapać juz dwa razy.
Pozdrawiam , Elzbieta

13. Data: 2006-05-22 20:09:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie sie nie udało załapać juz dwa razy.
> Pozdrawiam , Elzbieta

Możesz załapać się na Młokosiewicza i Wittmaniana, pod Wrocławiem.
Na skrzyżowaniu, gdzie na Psie Pole jest w prawo, trzeba jechać w lewo
i pytać o ogrodnictwo Igora.Dokładniej nie umiem wytłumaczyć, ale piwonie
marzenie.
Pozdrawiam.Mirzan

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

14. Data: 2006-05-23 10:23:04

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na skrzyżowaniu, gdzie na Psie Pole jest w prawo, trzeba jechać w lewo
> i pytać o ogrodnictwo Igora.Dokładniej nie umiem wytłumaczyć, ale piwonie

Dziekuje Mirku , wiem gdzie jest ogrodnictwo p. Igora.

Pozdrawiam , Elzbieta

15. Data: 2006-05-23 21:35:10

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje Mirku , wiem gdzie jest ogrodnictwo p. Igora.

Ela! I ja ! Też chcę, pamiętaj o mnie :)))
Pozdrawiam, krystyna

Zapylacze do śliwek, czereśni i grusz
monilioza
Dla Mirzana