monilioza

1. Data: 2006-05-16 07:13:11

Temat: monilioza
Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

CHyba czas pryskać leszczynę, ale preperatów poleca się sporo.
Czy ktoś już temat przerobił i wie, które z nich są najmniej drapieżne
cenowo i w małych opakowaniach. Ja mam osiem leszczyn, więc hurtowe wory
czy butle u mnie się zwyczajnie zmarnują...

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

2. Data: 2006-05-16 08:09:32

Temat: Re: monilioza
Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja stosuje Penncozeb. Nie wiem czy najlepszy... po prostu dziala

3. Data: 2006-05-16 08:44:34

Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał(a):

> Ja stosuje Penncozeb. Nie wiem czy najlepszy... po prostu dziala

Dzięki.

Dziadek co chce orzeszków...

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

4. Data: 2006-05-16 10:40:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-05-16 15:37:51

Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
> te hektary na swoje drzewka przelicz przyjmujac
> ze srednio na hektar wchodzi 400 - 600 drzewek
> :)
> oblicz ile potrzebujesz ...
> smal

1/40?.. nie, no to jest gupawka.
KUpiłem ten penzoil czy coś tam. ale się wstzrymam do pojawienia owoca.
dzięki za info, bo już bym pędził lać...

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

6. Data: 2006-05-16 20:00:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-05-16 20:23:26

Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> z pozdrowieniami i usmiechami
> smal

I jeszdze się uśmiechasz i pozdrawiasz? MOje osiem lesczyn, może
dziewięć, na 300 m kw. działki, i ja mam w nie walić kilogramami tego
towotu, i jeszcze liczyć, że wypuszczą jakieś młode pęDy??? I co znaczy
- pozostawiona sama sobie? PRzecież jestem przy nich, codziennie niemal.
Wszak to nie winorośl?

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

8. Data: 2006-05-16 20:37:55

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JackOss" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wory
> czy butle u mnie się zwyczajnie zmarnują...

http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1119

:-)

Pozdrawiam pogodnie

skryba