jaka to roślina?

1. Data: 2006-05-15 16:51:24

Temat: jaka to roślina?
Od: KAnusia <x...@O...bc.cy> szukaj wiadomości tego autora

witam!

mam nadzieję, że ktoś na tej grupie będzie w stanie mi pomóc - chodzi o
identyfikację rośliny, najprawdopodobniej krzewu. roślina wystepuje w
klimacie śródziemnomorskim, kwiaty wyglądają tak:
http://www.pbase.com/omayok/image/18361301
(o ile mi wiadomo, to fioletowe to jest liść, mogą też być w odmianie
białej)

pozdrawiam
ania

--
ucauowAnia

"Wszyscy jesteśmy gotowi na nieprzewidziane wydarzenia, do których może
dojść albo nie dojść." - George W. Bush

2. Data: 2006-05-15 16:57:50

Temat: Re: jaka to roślina?
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAnusia"

> [...]
> http://www.pbase.com/omayok/image/18361301
> (o ile mi wiadomo, to fioletowe to jest liść, mogą też być w odmianie

bugenvilla :-)))

--
ewa

3. Data: 2006-05-15 18:12:23

Od: KAnusia <x...@O...bc.cy> szukaj wiadomości tego autora

Stworzonko o wdzięcznej nazwie ewa wklikało:

> bugenvilla :-)))

dziękuję pięknie za błyskawiczną odpowiedź i za ulżenie mojej
dociekliwej duszy! ;))

pozdrawiam
ania

--
ucauowAnia

Z cyklu - moi znajomi powiedzieli: Ula: "co bylo pierwsze, jajko czy
kura?"; ja: "jajko:) co wygralam?;)))"; Ula: "kure :))))))))"

Jakie krzewy cieniolubne?
Czekać czy ciąć ?
fotki
pelargonia z ozdobnymi liścmi - kto zna?
kto odgadnie?