Pizza domowej roboty ...

1. Data: 2002-06-23 15:00:39

Temat: Pizza domowej roboty ...
Od: "Generall" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o mojej pizzy z własnym ciastem, domowej roboty ??
Ciasto:
2 szkl. mąki pszennej
1 szklanka mleka letniego
5dag drożdży
szczypta soli, pieprz, oregano, bazylia, cąber,( z tych składników zagnieśc
ciasto oraz odstawić w ciepłe miejsce na 10 minut.)
Sos:
pomidory w puszce,
4 ząbki czosku( jak ktoś lubi więce ostre to może dodać wiecej czosku)
szczypte chilii, zioła prowansalskie, pieprz, sól,wegeta
składniki na ciasto:
10 dag wędliny-krakowskiej, szynkowej,boczku swojskiego, kiełbasy swojskiej
2 papryki średniej wielkości - czerwoną,żółtą - mie dodawać zielonej bo
ciasto zgoszknieje.!!
30-40 dag pieczarek
20 dagser żółty ementarer, oraz sera mozarella,
1 duza cebula
1 puszka kukurydzy
( ja lubie do pizzy bardzo oliwki zielone jak kto chce może dodać, lub
nie.?!)
1 opakowanie oliwek zielonych.( przyprawy: zioła:oregano, bazylie czosnek,
wegeta, )
Jak robimy:
ciasto rozwałkujemy na brytwankę , następnie kładziemy sos i nakładając
kolejno każdy ze składników przyprawiamy go z osobna )
Piec 20 minut.
Odpiszcie co sądzicie o moim przepisie?

pozdrawiam:
Joasia

1. Data: 2002-06-23 15:09:35

Temat: Odp: Pizza domowej roboty ...
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzmi ciekawie, może kiedys spróbuję.

Na razie jestem zagorzałą fanką "nudno-grzesiowego" przepisu.

pozdrawiam z upalnego Wrocławia

cherokee

1. Data: 2002-06-23 15:39:56

Temat: Re: Pizza domowej roboty ...
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> szczypta soli, pieprz, oregano, bazylia, cąber,( z tych składników
> zagnieśc ciasto oraz odstawić w ciepłe miejsce na 10 minut.)

Poza tym, że używasz mleka, a nie wody, to przepis bardzo klasyczny,
też lubię dać dodatki do ciasta. Polecam posiekany ząbek czosnku
albo kminek.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-06-23 16:47:10

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:af4oem$3m9$1@absinth.dialog.net.pl...
> Brzmi ciekawie, może kiedys spróbuję.
>
> Na razie jestem zagorzałą fanką "nudno-grzesiowego" przepisu.

:-)))))

pozdr,
grzesio [nudny]

oliwy smakowe-namiary dla warszawiakow