Płacicie abonament RTV?

11. Data: 2004-12-23 07:33:13

Temat: Re: Płacicie abonament RTV?
Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od kilku miesięcy płacę abonament i szczerze mówiąc zastanawiam się nad
sensem płacenia ...
Przez ponad półtora roku !!! nie miałem wogóle TVP1 i TVP2 ani TVP3. Powód
prosty , zrezygnowałem z TV kablowej (denna jakośc , mała i mało ciekawa
oferta i wysoki dość abonament). Kupiłem sobie satkę i oglądam Polsat
Cyfrowy i inne kanały. Dodatkowej anteny TV nie chciało mi się instalować
aby odbierać TVP1 i TVP2 ...
Jedynie co mnie interesowało w TVP to dziennik TV który też jest nadawany na
TV Polonia ...
Więc przez ponad półtora roku starczała mi TV Polonia. Jednak tak naprawde
wiele razy rezygnowałem nawet z tego i oglądałem moje ulubione wiadomości w
TVN - Fakty ...
Od kilku dni w Polsacie cyfrowym jest już TVP1 i TVP2 ale i tak jej nie
oglądam ...
Tak naprawdę w TVP1 jak i TVP2 nie ma nic ciekawego. Filmy to same powtórki
, lub jesli jest coś już ciekawego to nadawane jest po 23.00 ...
Niestety nawet gdybym chciał to nie jestem w stanie obejrzec takiego filmu
gdyż ... pracuje i rano musze wstać do pracy ...
Zastanawiam się dla kogo o tak późnych godzinach nadają filmy ? Dla
bezrobotnych ????
Seriale mnie nie interesują , programy "rozrywkowe" także. Dobrych
dokumentów jest w TVP jak na lekarstwo to samo z filmami ...
Osobiście uwazam że jakość programu jest tak samo niska jak na innych
kanałach producentów komerycjnych a czasami nawet niższa ...
Inna rzecz to te cholerne reklamy. Płace abonament i jestem skazany
oglądanie tych durnych reklam , dodatkowo musze co chwile regulowac głośnośc
w TV bo oczywiście reklamy są nadaane w sporo większą głośnością niż sam
program TV ...
Szczerze zastanawiam się wogóle nad sensem dalszego płacenia abonamentu.

Wogóle w Polsce doszło do jakiejś paranoji. Wszyscy niemal nadawcy
komercyjni pokodowali swoje programy i dołączyli je do płatnych platform i
żądają za to dodatkowej kasy. Oczywiście poziom stacji , anui liczba
emitowanych reklam nie uległa zmianie ...
To jakiś absurd. Aby oglądać polskie kanały , które nie dorównują tym
niemieckim (nadawanych FTA) trzeba płacić i abonament jak i drugi abonament
za TV kablową lub platformę cyfrową ..
Ci co nie chcą płcić abonamentu TV kablowej lub platformie cyfrowej muszą
zainstalować dodatkowo zwykłą antenę i "cieszyc" się jakością obrazu jaką
daje antena "tradycyjna" (czyli kiepską) ...

Ehhhh ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

12. Data: 2004-12-23 09:56:17

Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oferta i wysoki dość abonament). Kupiłem sobie satkę i oglądam Polsat
> Cyfrowy i inne kanały. Dodatkowej anteny TV nie chciało mi się instalować

nie wiem czy wiesz, ale abonament nie jest za tpv1, tvp2 tylko za odbiornik
tv. Bez względu na to, co wyświetla.

13. Data: 2004-12-23 10:17:11

Od: "ytorkin [wawa]" <a...@c...usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

swiatowid po głębszej zadumie, wystukał/a cichutko co następuje:

A do kogo trafia ten abonametn?

arek

14. Data: 2004-12-23 10:59:51

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

ytorkin [wawa] wrote:

> A do kogo trafia ten abonametn?

Do Czarzastego i Jakubowskiej. Oni dzielą się nim z kolegami
a jeśli coś zostanie to przekazują to Środkom Masowego Przekonywania.
--
Slaw
;-)

15. Data: 2004-12-23 11:00:04

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ytorkin [wawa]" <a...@c...usun.to.pl> napisał w
wiadomości news:cqe61u$20m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A do kogo trafia ten abonametn?

Tam, gdzie ta część akcyzy od paliw zastępująca podatek drogowy
płacona przez PKP. :)

--
spp
spp(na)op.pl

16. Data: 2004-12-23 11:53:57

Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"slav" <s...@p...onet.pl> wrote in

> Panuje powszechne przekonanie, że nie ma za co płacić, bo w TV
> beznadzieja. Ale i tak wszyscy oglądają - średnio ponad 4h/dobę.
> Ja płacę abonament za radio, bo słucham Trójki.

To masz:
http://www.press.pl/news/pokaz.php?addop=1&id=522

żebyś wiedział za co płacisz.

--
___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
|o_ '---' _ | tHe sTaGe diVInG cLUb
`(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766
Czwarta linia sygnaturki

17. Data: 2004-12-23 12:43:44

Temat: Odp: Płacicie abonament RTV?
Od: "JoShi" <s...@A...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czy wiesz, ale abonament nie jest za tpv1, tvp2 tylko za
odbiornik
> tv. Bez względu na to, co wyświetla.

No i wlasnie dlatego nie place.
Poza tym nie place dlatego, ze telewizja polska nadaje coraz wiecej reklam,
dlatego, ze wbrew temu co wczesniej zostalo ustalone znalezli sposob aby
przerywac nadawany program i wstawiac reklamy (relacje z olimpiady),
dlatego, ze znow rozbudowali dzial zajmujacy sie reklamami. O jakosci ich
programu nie bede sie rozpisywac, szkoda gadac. Poprostu nie ogladam.
A jak wymysla nowy podatek, zamiast abonamentu to pierwsza polece na skarge
do Strasburga.

18. Data: 2004-12-23 14:04:26

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> "slav" <s...@p...onet.pl> wrote in

> To masz:
> http://www.press.pl/news/pokaz.php?addop=1&id=522
>
> żebyś wiedział za co płacisz.

ja też chcę takie zlecenie !!! Przecież to robota na max. godzinę w Corelu i
to za 70 tyś. Niech prezes z własnej kieszeni za to zapłaci to wówczas
kosztpowało by to 200 zł a nie 70 kzł
pozdr, też nie płacący :)

19. Data: 2004-12-24 06:08:59

Od: "Ryś" <r...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Płacicie abonament? Dlaczego?
>
> Pozdrawiam, Sławek
>
> Niech im płaci Episkopat i Watykan, przecież większość programów jest o
zabarwieniu jednej słusznej religii.

Choinka - Warszawa
## Kup duży obraz pod choinke ##
[pilne]Polar Gracja cieknie