Plaga kowidozbrodni.

1. Data: 2022-10-13 01:33:11

Temat: Plaga kowidozbrodni.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://zdrowie.wprost.pl/strefa-pacjenta/pacjent-z-
koronawirusem/10900906/zakrzepica-covidowa-chorzy-na
-covid-powinni-przyjmowac-heparyny.html

Sratytaty! Zakrzepica tak, ale oba jest POSZCZEPIENNA!
Tak, jak bezkarnie przerzucaliście i nadal bezkarnie przerzucacie na
,,kowid" winę za tragiczne uszkodzenia płuc wywołane bezzasadnym, rutynowym
i wadliwym stosowaniem respiratorów na bezbronnych (bo wcześniej
usypianych!!!) chorych ludziach, w dodatku przez nieprzeszkolony średni i
niższy personel medyczny, tak samo teraz ordynarnie i bezczelnie zwalacie
winę za plagę udarów i zakrzepicy ze SZPRYC na ,,kowid"! Słowo ,,KOWID" jest
jak LIST ŻELAZNY DLA WAS i waszych ZBRODNI NA PACJENCIE, mamona wam zalała
ostatki ludzkiej przyzwoitości. Kiedyś zostaniecie rozliczeni, zbrodniarze!

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-10-18 13:58:56

Temat: Re: Plaga kowidozbrodni.
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-10-13 o 01:33, XL pisze:
> [...]
> ostatki ludzkiej przyzwoitości. Kiedyś zostaniecie rozliczeni, zbrodniarze!

Nie może być poszczepienna skoro chorowali.
Zaszczepiony przecież nie choruje. :)

3. Data: 2022-10-19 09:48:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:
koronawirusem/10900906/zakrzepica-covidowa-chorzy-na
-covid-powinni-przyjmowac-heparyny.html

> Nie może być poszczepienna skoro chorowali.
> Zaszczepiony przecież nie choruje. :)

Wg wytycznych i ,,badań" nie ?
A praktyka jest taka, że wyszczepieńcy padają na potęgę. Z ostatniej
chwili: wyszczepiona bratowa MŚK (po szprycy wciąż z grubymi historiami
naczyniowymi, wcześniej zero takich problemów) tydzień temu - dodatni test
i 40 st gorączki przez 4 dni. UWAGA: LECZONA RUTYNOWO NA GRYPĘ, bo przecież
,,wyszczepieni nie chorują na kowid"!
Mnie by zamordowali respiratorem.

4. Data: 2022-10-19 10:11:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2022 o 09:48, XL pisze:

> i 40 st gorączki przez 4 dni. UWAGA: LECZONA RUTYNOWO NA GRYPĘ, bo przecież
> ,,wyszczepieni nie chorują na kowid"!
> Mnie by zamordowali respiratorem.

Absolutnie nie, ponieważ obecny covid objawia się głównie lekkim bólem
gardła, katarem, gorączką. Po prostu inny wariant, lżejszy. Nie ma
zapalenia płuc i duszącego kaszlu, więc respirator niepotrzebny.

Wiem, bo akurat niedawno moi domownicy przechodzili, mimo zaszczepienia.
Ja nie, chociaż mieszkaliśmy pod jednym dachem.

--

Ewa

5. Data: 2022-10-19 10:50:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Absolutnie nie,

Statytaty.

> ponieważ obecny covid objawia się głównie lekkim bólem
> gardła, katarem, gorączką. Po prostu inny wariant, lżejszy. Nie ma
> zapalenia płuc i duszącego kaszlu,

,,Nie ma zapalenia", bo nie ma obecnie oficjalnie przywróconej pandemii, a w
zw. z tym nie ma forsy na użycie respiratora i tłumaczenie ,,zapaleniem"
USZKODZENIA PŁUC TYM RESPIRATOREM nie przejdzie. Ludzi leczy się teraz NA
GRYPĘ, czyli tak, jak się powinno to robić przez ostatnie 2 lata, zamiast
ich zabijać.

> więc respirator niepotrzebny.

TYLKO U ZASZPRYCOWANYCH ?
Mnie by dopadli z zemsty.

> Wiem, bo akurat niedawno moi domownicy przechodzili, mimo zaszczepienia.
> Ja nie, chociaż mieszkaliśmy pod jednym dachem.

Sratytaty. GRYPE mieliście, która to grypa (mówiłam!) jest owym ,,kowidem",
którym z kolei spreparowano ,,pandemię".
Teraz, zamiast robić cyrki i wprowadzać zbrodnicze procedury, PO PROSTU SIĘ
LECZY LUDZI, jak powinno być wcześniej, a nie było ?
I nie będzie ,,pandemii kowida" z prostego powodu: bo idzie wojna i nikogo
już nie obchodzą sanitarystyczne wymysły - lekarze zostaną zmobilizowani i
będą mogli się popisywać swoim zezwierzęceniem w KONTROLOWANY sposób.

6. Data: 2022-10-19 11:41:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2022 o 10:50, XL pisze:
> Sratytaty. GRYPE mieliście, która to grypa (mówiłam!) jest owym
> ,,kowidem",

Sratytaty.

> którym z kolei spreparowano ,,pandemię".
> Teraz, zamiast robić cyrki i wprowadzać zbrodnicze procedury, PO PROSTU SIĘ
> LECZY LUDZI, jak powinno być wcześniej, a nie było ?

Nie leczy się. Grypy się nie leczy i nie leczyło. Chyba że piszesz o
powikłaniach.

Ostatnio mnie lekarz wyrzucił z przychodni, jak przyszłam z zakatarzonym
mocno dzieckiem. Za nadużywanie służby zdrowia! Nie miał covidu. Miał
inną infekcję górnych dróg oddechowych z wysoką gorączką. Tak więc tak
się "leczy", jeśli chcesz wiedzieć.

--
Ewa

7. Data: 2022-10-19 16:27:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Sratytaty.

> Nie leczy się. Grypy się nie leczy i nie leczyło. Chyba że piszesz o
> powikłaniach.

O GRYPIE. Mnie przed pandosremią leczono - ZAPISUJĄC PROFILAKTYCZNIE
ANTYBIOTYKI na płuca oraz wizytując w domu w trakcie gorączki.

> [...]
> mocno dzieckiem. Za nadużywanie służby zdrowia! Nie miał covidu. Miał
> inną infekcję górnych dróg oddechowych z wysoką gorączką. Tak więc tak

Zmień lekarza.

8. Data: 2022-10-19 21:53:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2022 o 16:27, XL pisze:

> O GRYPIE. Mnie przed pandosremią leczono - ZAPISUJĄC PROFILAKTYCZNIE
> ANTYBIOTYKI na płuca oraz wizytując w domu w trakcie gorączki.

No i pewnie dlatego teraz, żeby Cię wyleczyć z zapalenia płuc, musieli
zafundować Ci aż 3 antybiotyki. Przez te "profilaktyczne" dawki
wcześniejsze.

> Zmień lekarza.

Lekarza zmienię, a nawet przychodnię. Ale to nie dlatego, żeby z
diagnozą nie trafił, bo akurat po 2 dniach dziecko było już zdrowe samo
z siebie. Jednak sposób podejścia do pacjenta jest nie do przyjęcia.

--
Ewa

9. Data: 2022-10-19 22:43:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No i pewnie dlatego teraz, żeby Cię wyleczyć z zapalenia płuc, musieli
> zafundować Ci aż 3 antybiotyki. Przez te "profilaktyczne" dawki
> wcześniejsze.

Przetrzyj kulę, bo już zaparowała - circa 20 lat przed tym strasznym
zapaleniem płuc nie brałam żadnych antybiotyków na nic. Antybiotyki były
podczas zapalenia niezbędne ze względu na mój wiek i rodzaj oraz
zaawansowanie zapalenia.

> Lekarza zmienię, a nawet przychodnię. Ale to nie dlatego, żeby z
> diagnozą nie trafił, bo akurat po 2 dniach dziecko było już zdrowe samo
> z siebie. Jednak sposób podejścia do pacjenta jest nie do przyjęcia.

Na pewno się zapłaczą po tej zmianie.
Ja swojego lekarza POZ nie muszę zmieniać, bo, podobnie jak niewielu
innych, sprawdził się, nie ulegając zezwierzęceniu w czasie paranopandemii
i normalnie przyjmował wszystkich, jedynie poprzedzając to rozmową
telefoniczną, w celu ustalenia, czy wizyta osobista w przychodni jest
niezbędna. Nawet wizyty domowe odbywał, jeśli było trzeba.

10. Data: 2022-10-19 23:35:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2022 o 22:43, XL pisze:

> Na pewno się zapłaczą po tej zmianie.

To akurat mam w nosie, czy się popłaczą.

--
Ewa

Zły człowiek, Dobry czlowiek
Z serii ,,Ekoparanoje".
Sabotaż!
Ucinanie dogmatem.
Szczyt lewackiej politpoprawności już także w filmie.