Plakaty gejów

491. Data: 2003-03-25 13:52:26

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek <z...@w...pl> napisał(a):
> Kolej na co? :)
> Jeśli mam wyrażać swoje zdanie - cieszę się, że zrozumiałeś, o co mi
> chodzi.
> O wiele lepiej czyta się dyskusję, gdy uzasadnienie zdania nie jest
> poprzedzone: "A skąd to wiesz? Podaj źródło i cytat" - gdy piszący
> każe się prosić o dowody.
> Taką odpowiedź (jak powyżej napisałeś) wszyscy chcieliby przeczytać od
> razu - zamiast "założysz się?".

utopijnie zakladasz, ze nasz dyskutant ma dobra wole :)

-- kasica

492. Data: 2003-03-25 13:55:24

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@d...pl>, w...@d...pl
says...

> Ale możesz jakoś się od tego odcinać. Mam wrażenie że bronisz tej
> paranoi.

Co mam blokade usenetu urzadzic? Czego bronie? Pokazuje Ci tylko ze tak
niestety jest. Jesli ta forsa tam lezy i ma byc przeznaczona na walke z
dyskryminacja, to czemu nie akurat na te akcje?

To ze byloby lepiej gdyby w ogole panstwowego funduszu nie bylo, ze
lepiej by bylo z niskimi podatkami malym i w miare sprawnym aparatem
itd. to niestety marzenie, a nie dzisiejsza rzeczywistosc.

> Organizatorzy nie informują o nikim innym, a twierdzisz że inni byli
> nawet hojniejsi.

Bo informacja o tym ze Jan kowalski wplacil pieniadze, ze ludzie
pracowali za friko i wiele innych nie sa takim nosnikiem informacji jak
to ze akcja jest wsparta przez fundusz rzadowy - taka informacja
wskazuje ze tenze rzad jest jesli nie przychylny to przynajmniej
neutralnie nastawiony do akcji. A to rowniez dobry przyklad dla innych.
Do tego ta informacja pomaga znajdowac kolejnych sponsorow.

> Słowo, że Twoja ?

Tak. Zawsze dolaczam do PITu karteczke na co moje podatki powinny isc :)

A tak na serio - tak samo Twoja jak i moja. Ty nie chcesz zeby szlo na
to, ja nie chce zeby szlo na inne sprawy - i tak nic nie zrobimy.

K.

493. Data: 2003-03-25 14:03:59

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <w...@d...pl> napisał(a):

> Natomiast ja się dzięki Tobie dobrze bawię.

pewnie plec straciles, to i nic lepszego do roboty nie masz :)

-- kasica
p.s. ciekawe, jak mozna stracic plec? odpowiedz mozesz sobie darowac.

494. Data: 2003-03-25 15:26:31

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa napisał(a):

> pewnie plec straciles, to i nic lepszego do roboty nie masz :)

A pan profesor też drzwiami ?

Pozdrawiam
Adam

495. Data: 2003-03-25 15:26:32

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" napisał(a):

> Co mam blokade usenetu urzadzic? Czego bronie? Pokazuje Ci tylko ze tak
> niestety jest. Jesli ta forsa tam lezy i ma byc przeznaczona na walke z
> dyskryminacja, to czemu nie akurat na te akcje?

Wierzysz w przeznaczenie ? A poza tym rola państwa tworzenie
infrastruktury. W tym przypadku finansowanie badań podstwowych nad
zjawiskiem.

> [...]
> neutralnie nastawiony do akcji. A to rowniez dobry przyklad dla innych.
> Do tego ta informacja pomaga znajdowac kolejnych sponsorow.

A teraz powiedz na czym polega chwalenie się i porównamy.

> Tak. Zawsze dolaczam do PITu karteczke na co moje podatki powinny isc :)
>
> A tak na serio - tak samo Twoja jak i moja. Ty nie chcesz zeby szlo na
> to, ja nie chce zeby szlo na inne sprawy - i tak nic nie zrobimy.

Jak się nie dogadamy to nie zrobimy. A jak się dogadamy to jest
możliwość wymuszenia na urzednikach wypełniania ich obietnic.

Pozdrawiam
Adam

496. Data: 2003-03-25 15:52:12

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Adam Moczulski <w...@d...pl>
popełnił(a) co następuje:

| Na Twój wysiłek.

Nadal nie rozumiem. Zobacz, taki głupi jestem, noo :)

| A ja chciałbym by ludzie jakoś odpowiadali za swoje słowa.

Oj buuu, jaki ja mam dziś dzień nie kum-kum - znowu nie rozumiem :)
Że niby ja nie odpowiadam za swoje? :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

497. Data: 2003-03-25 16:01:33

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ boniedydy <b...@z...pl>
popełnił(a) co następuje:

(kilkakrotnie
| A ciekawe właśnie, skąd w takim razie wiedziałas, jak rozumiem
| przyjaźń? Bo skądś musiałaś wiedzieć, skoro napisałaś, że ją
| rozumiemy inaczej.

To logiczne - wyszło w dyskusji - na początku Adela uznała, że mówisz
o przyjaźni w ogólnie przyjętym tego słowa znaczeniu :] Ja też tak
myślałem - bo nie wypowiadałaś się tak jasno, jak utrzymujesz teraz,
że to robiłaś :>
Nie rozumiesz czy nie chcesz zrozumieć?

| Ok. To drugie stwierdzenie dotyczyło homoseksualistów w życiu
| publicznym. Taki byl tego kontekst. Natomiast zdania odnoszącego się
| bezposrednio do przyjaciół (że w zależności od swojej woli mowią mi
| lub nie) w swoich dociekaniach nie uwzględniłaś.

Wyprostujmy: taki CHCIAŁAŚ (albo i nie, ale nie o Twojej uczciwości
tutaj mamy... :]) nadać sens (dotyczenie :]) owym wypowiedziom, jak to
teraz utrzymujesz. Zabrzmiało zupełnie inaczej - więc nie dziw się
Adeli.
I tak badeuej - zawsze sądziłem, że przyjaciele raczej nie mają przed
sobą tajemnic... :] i właśnie mówią wszystko, bo CHCĄ to powiedzieć,
dzielić się (no... chyba, że nie chcą zabytnio przygnębiać - ale nawet
wtedy. Jeśli tą opcję wykluczymy, wchodzi w grę jedynie brak zaufania
:]).
Inaczej nazywanie ich przyjaciółmi to troche wygórowane nadawanie
określeń.

No to powiedz nam - masz jakiegoś homoseksualistę-przyjaciela czy nie?
:) Czy tylko gotowa jesteś mieć, ale i wtedy na swoich warunkach? :]
bo mnie sciekawiło ;)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

498. Data: 2003-03-25 16:10:50

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ MJ <m...@w...pl> popełnił(a) co
następuje:

| hmm...to lubie.Oby jeszcz tylko tak jak lubie.

I co - może jeszcze co rok 'lepszy model' chłopa? :]

| Moje możliwosci co do konfabulacji sa ograniczone wiec po prosze JPG
| w w\w pozie na konto.

Sandra kiedyś mówiła o mnie, że jestem ciosany i megaciężki - więc ów
obrazek można od razu na 'exxxtreme bizarre' wrzucić :]
Poza tym [obruszył się] ja tu rozmawiam, a nie kupczę ciałem :]

| Ciekawa teza.

Ja tylko staram się myśleć po Kobiecemu - piszesz, że wychodzi? :)

| Fanatyk ematikonow;żółtych i zielonych pyszczkow?

No ba! nie tylko ich zresztą - cz/b też lubię (no i co ja teraz miałem
na myśli?) :)
Zwolenniczka żartów wypowiadanych w stylu Maski-Ahonena? To ja też tak
zacznę.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

499. Data: 2003-03-25 16:21:59

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Blanka <b...@p...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| Nie widzę powodu do wybaczania, ani podstaw do przekupywania
| mnie.

Skoro proste i trafne argumenty nie wystarczają? :)

| To Cię poprawiam - pomyliłeś mnie z kimś innym i jego (a właściwie
jej)
| postami.

A tak - przepraszam, zwracam honor.
Się mi wyrobiło to zdanie o kimś innym - fakt... to przez tą pierwszą
literkę. (Kurde, takie argumenty niewypałem się stały, bo pod złą
osobą napisałem :])
Wybacz mi.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

500. Data: 2003-03-25 16:26:24

Temat: Re: Odp: Odp: Plakaty gejów
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Mar 2003 13:52:48 +0100, boniedydy <b...@z...pl> wrote:
:
: Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup
: dyskusyjnych napisał:
: > no to ja juz nic nie rozumiem. wyzej czytamy, ze geje sa nienormalni, bo w
: > przeciwienstwie do normalnych ludzi podtykaja innym pod nos swoja
: > seksualnosc (?). teraz z kolei, ze podtykanie pod nos polega na
: zachowaniach
: > przejawianych na Love Parade. prosze sie zdecydowac - mowimy o
: > homoseksualistach, czy uczestnikach LP? :)
:
: W tej chwili o homoseksualistach uczestnikach LP.

w takim razie przeoczylam zmiane tematu.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Nowe zdjęcia naszej rodzinki