Re: Plakaty gejów

From: Adam Moczulski <w...@d...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Plakaty gejów
Date: Tue, 25 Mar 2003 16:26:32 +0100
<7...@n...onet.pl> <b5f15a$3pj$1@news.onet.pl>
<b5f3i2$idj$1@korweta.task.gda.pl> <b5f4rt$col$1@news.onet.pl>
<b5f55c$2f3$1@korweta.task.gda.pl> <b5f5q7$f2u$1@news.onet.pl>
<b5f6bj$c4g$1@korweta.task.gda.pl> <b5fb39$5p7$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5fh8k$i69$4@atlantis.news.tpi.pl> <b5fmp0$l91$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5fude$soj$1@atlantis.news.tpi.pl> <b5g2kv$634$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5i00c$rv3$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@d...pl>
<M...@n...onet.pl> <3...@d...pl>
<M...@n...onet.pl>

"Jakub Słocki" napisał(a):

> Co mam blokade usenetu urzadzic? Czego bronie? Pokazuje Ci tylko ze tak
> niestety jest. Jesli ta forsa tam lezy i ma byc przeznaczona na walke z
> dyskryminacja, to czemu nie akurat na te akcje?

Wierzysz w przeznaczenie ? A poza tym rola państwa tworzenie
infrastruktury. W tym przypadku finansowanie badań podstwowych nad
zjawiskiem.

> [...]
> lepiej by bylo z niskimi podatkami malym i w miare sprawnym aparatem
> itd. to niestety marzenie, a nie dzisiejsza rzeczywistosc.

> Bo informacja o tym ze Jan kowalski wplacil pieniadze, ze ludzie
> pracowali za friko i wiele innych nie sa takim nosnikiem informacji jak
> to ze akcja jest wsparta przez fundusz rzadowy - taka informacja
> wskazuje ze tenze rzad jest jesli nie przychylny to przynajmniej
> neutralnie nastawiony do akcji. A to rowniez dobry przyklad dla innych.
> Do tego ta informacja pomaga znajdowac kolejnych sponsorow.

A teraz powiedz na czym polega chwalenie się i porównamy.

> Tak. Zawsze dolaczam do PITu karteczke na co moje podatki powinny isc :)
>
> A tak na serio - tak samo Twoja jak i moja. Ty nie chcesz zeby szlo na
> to, ja nie chce zeby szlo na inne sprawy - i tak nic nie zrobimy.

Jak się nie dogadamy to nie zrobimy. A jak się dogadamy to jest
możliwość wymuszenia na urzednikach wypełniania ich obietnic.

Pozdrawiam
Adam