Plamy na suficie

1. Data: 2001-11-01 11:56:42

Temat: Plamy na suficie
Od: "Kuba" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wkrotce odbieram mieszkanie w bloku i sa dwie rzeczy, ktore nie pozwalaja mi
dalej dzialac (tzn. malowac, kafelkowac itd.) Pierwsza to wilgotny sufit na
powierzchni okolo 0,5 m2, z ktorego kapie jeszcze troche woda. Przyczyna
byla dziura w dachu przez ktora w czasie deszczy lalo sie przez wszystkie
pietra. Poradzono mi zeby pomalowac sufit kilka razy woda szklana (mi
bardziej znajoma jest nazwa szklo wodne), ktora zwiaze wode a na przyszlosc
zabezpieczy nieco przez zalaniami z gory. Co sadzicie? Moze lepiej poczekac
zeby samo porzadnie wyschlo? A moze wstawic farelke?
Druga rzecz to plamy na suficie w miejscach gdzie jeszcze z miesiac temu tez
kapala woda. Sa juz te miejsca suche jednak zoltawe plamy pozostaly.
Myslalem, ze zamaluje i po problemie, na budowie twierdza jednak, ze plamy
beda "wychodzic" i poradzili mi zastosowac "srodek na plamy"(???). Tu juz
jestem zupelnie zielony. Doradzcie!!! TIA, pozdrawiam, Kuba.

1. Data: 2001-11-01 13:49:01

Temat: Re: Plamy na suficie
Od: "waldek" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> beda "wychodzic" i poradzili mi zastosowac "srodek na plamy"(???). Tu juz
> jestem zupelnie zielony. Doradzcie!!! TIA, pozdrawiam, Kuba.

Radze nie malowac przed wyschnieciem zacieku.
Nalezy wywiercic otwor w stropie /w miejscu zacieku/ i spuscic zalegajaca w
nim wode do podstawionego pojemnika.
I tu uwaga, to moga byc spore ilosci wody szczegolnie po zalaniu.
Wyschniete zacieki nalezy zaizolowac unigruntem lub podkladem izolacyjnym
firmy Stofarb , albo innym dostepnym na rynku .
Te niezaizolowane zoltawe plamy moga "wychodzic"
/ przebijac/ - budowlancy maja racje

Pozdrawiam
Waldek

1. Data: 2001-11-01 14:11:45

Od: "waldek" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzono mi zeby pomalowac sufit kilka razy woda szklana (mi
> bardziej znajoma jest nazwa szklo wodne), ktora zwiaze wode a na
przyszlosc
> zabezpieczy nieco przez zalaniami z gory. Co sadzicie?

I jeszce jedno bo przeoczylem
Nie radze korzystac z takiej rady.
Malowanie sufitu szklem wodnym nie ma sensu , jest wrecz nieskazane gdyz w
razie zalania woda dostanie sie do mieszkania i tak wraz ze spadajacym
tynkiem ze stropu.
Pozdrawiam
Waldek

1. Data: 2001-11-01 19:03:19

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mi
> dalej dzialac (tzn. malowac, kafelkowac itd.) Pierwsza to wilgotny sufit

jesli jest to nowe mieszkanie to bym po prostu nie odebral go od
spoldzielni/developera dopoki nie pomaluja sami tego sufitu tak, zeby nie
bylo plam

sam to sie nameczysz zupelnie niepotrzebnie - a przeciez zaplaciles za
mieszkanie bez plam

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-11-04 05:22:19

Od: "Kuba" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Taunus_ <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rs689$2sab$...@p...acn.pl...

> jesli jest to nowe mieszkanie to bym po prostu nie odebral go od
> spoldzielni/developera dopoki nie pomaluja sami tego sufitu tak, zeby nie
> bylo plam

To znaczy, ze jesli pomaluja tak ze tych plam nie bedzie widac to jest ok?
Pozniej nie wyliza? Jesli tak to oczywiscie ich pocisne. Dziekuje (rowniez
Waldkowi), pozdrawiam, Kuba.

1. Data: 2001-11-04 20:20:17

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy, ze jesli pomaluja tak ze tych plam nie bedzie widac to jest ok?
> Pozniej nie wyliza? Jesli tak to oczywiscie ich pocisne. Dziekuje (rowniez
> Waldkowi), pozdrawiam, Kuba.

moga pewnie wyjsc - ale tak wg mnie - wystarczy po pomalowaniu odczekac z
tydzien - i jak sie nie pojawia - to pewnie bedzie OK (nie wiem na 100% -
tak tylko gdybam)

w kazdym razie - ja kazalbym to usunac spoldzielni/developerowi - a jak
wyjda ponownie - znowu bym reklamowal

pozdrawiam,
_Taunus_

SM ARKA - Wroclaw - potrzebne informacje
Odbiór mieszkania.
ParkietProblem
Olej opalowy - gdzie w Krakowie? - BLAGAM!
meble łazienkowe .....