Plamy po oliwie

1. Data: 2005-06-06 18:07:23

Temat: Plamy po oliwie
Od: "bispierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przed domem mam kostke betonowa.
Na tej kostce jest kilka plam z oliwy samochodowej.
Czy ktos wie jak to usunac ?
Z gory dzieki za pomoc

Pierre

2. Data: 2005-06-06 18:53:09

Temat: Re: Plamy po oliwie
Od: "Youngi" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

Jak powiesz co to jest oliwa samochodowa to powiem jak usunac ;P

3. Data: 2005-06-06 19:36:14

Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bispierre" <b...@h...com> napisał w wiadomości
> Witam,
> Przed domem mam kostke betonowa.
> Na tej kostce jest kilka plam z oliwy samochodowej.
> Czy ktos wie jak to usunac ?

mozesz zmyć trochę karcherem, ale to dużo nie da. Ogólnie słońce wypali i za
2 miesiące nie bedzie sladu.

4. Data: 2005-06-06 19:40:39

Od: "bispierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Youngi" <s...@n...thx> a écrit dans le message de news:
d826c8$cr3$...@n...news.tpi.pl...
> Jak powiesz co to jest oliwa samochodowa to powiem jak usunac ;P

Oliwa somochodowa, jest to dla mnie oliwa ktora wyciekala z miski olejowej
samochodu i zostawila plamy.

Pierre

5. Data: 2005-06-06 19:55:54

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-06 21:40 +0200, Użytkownik bispierre napisał :

> Oliwa somochodowa, jest to dla mnie oliwa ktora wyciekala z miski olejowej
> samochodu i zostawila plamy.

Chyba z miski _oliwnej_ hehehehe :-)))
To co wycieka to jest olej:-)))

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

6. Data: 2005-06-06 20:15:07

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... downloading 'Nowa Wrotka v.1.0.2.exe' - postęp 99% ...
Tymczasem, nie zważając na powyższe problemy techniczne
[edymon] zmienił(a) oblicze usenetu, pisząc:

> Chyba z miski _oliwnej_ hehehehe :-)))

No masz szczęście, że nic akurat nie miałem w ustach, bo bym Ci wysłał
monitor do czyszczenia (na Twój koszt oczywiście).
Miska oliwna - coś pięknego ;-) Pójdę spać uśmiechnięty. Dzięki ;-)

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

7. Data: 2005-06-06 21:36:55

Od: "Larek" <marek.lang.wyt-nij-to[malpa]aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Youngi" <s...@n...thx> a écrit dans le message de news:
> d826c8$cr3$...@n...news.tpi.pl...
>>

> Oliwa somochodowa, jest to dla mnie oliwa ktora wyciekala z miski olejowej
> samochodu i zostawila plamy.

Ale jaka oliwa? Inaczej czyści się extra virgine inaczej rafinowaną inaczej
pomace...

8. Data: 2005-06-06 21:38:58

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-06 22:15 +0200, Użytkownik TomaSz. napisał :

> No masz szczęście, że nic akurat nie miałem w ustach, bo bym Ci wysłał
> monitor do czyszczenia (na Twój koszt oczywiście).
> Miska oliwna - coś pięknego ;-) Pójdę spać uśmiechnięty. Dzięki ;-)

Milych snow:-)))

9. Data: 2005-06-09 20:08:50

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> Przed domem mam kostke betonowa.
> Na tej kostce jest kilka plam z oliwy samochodowej.
Absorbentem. Podjedź na stację paliw i zagadaj do placowego :). Posypują
tym rozlane paliwo na placu. Wystarczy ze dwie garście. Tylko żebyś nie
dostał piasku :).

Wojtek

10. Data: 2005-06-10 23:41:30

Od: "bispierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"wowa" <w...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d8a7jq$hf5$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> Absorbentem. Podjedź na stację paliw i zagadaj do placowego :). Posypują
> tym rozlane paliwo na placu. Wystarczy ze dwie garście. Tylko żebyś nie

OK
dzieki za pomysl
chyba to jest najlepsze rozwiazanie

Pierre

sokowirówka w SIEMENS MK 52800
Nadmuchiwane łóżko
usówanie sladów kamienia na armaturze i płytkach -BARDZO skuteczny sposób
usówanie sladów kamienia na armaturze i płytkach - skuteczny sposób
Drzwi drewniane -jasne