Plamy po wosku na pralce

1. Data: 2002-11-23 21:37:20

Temat: Plamy po wosku na pralce
Od: domańczak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na szczęscie nie na mojej, tylko u meża siostry ;-). Złodziej ze
swieczką w ręku buszował po pustym domu ( gościa nie było chyba stac
na latarke), zapaskudził blat pralki. Od czego te plamy powinny zejsć?
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-11-25 10:49:27

Temat: Re: Plamy po wosku na pralce
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "domańczak" <d...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:arosei$jc4$1@news.onet.pl...
> [...]Złodziej ze swieczką w ręku buszował po
> pustym domu ( gościa nie było chyba stac
> na latarke), zapaskudził blat pralki.

Dobrze, że niczego nie podpalił...

> Od czego te plamy powinny zejsć?

Znaczy placki ze świeczki czy plamy wkomponowane w samo tworzywo
pralki czy co tam na niej jest, pozostałe po usunięciu placków?
Jeśli placki, to położyć worek z lodem, a jak się oziębi, to
delikatnie zdrapać / podważyć, powinno łatwo odejść. Jak plamy,
to - wobec niemożności wyprasowania pralki przez bibułkę -
przykryć serwetką :)

Pozdrawiam
Hanka, ostatnio specjalista do spraw plam ze świeczki

P.S. To nie jest wosk. Z woskiem byłoby łatwiej.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-11-26 17:46:50

Od: domańczak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:
Jak plamy, >to - wobec niemożności wyprasowania pralki przez bibułkę
->przykryć serwetką :)
Niestety, to sa własnie plamy.
>P.S. To nie jest wosk. Z woskiem byłoby łatwiej.
Pewnie parafina...

Pozdrawiam
Ania

Szpary miedzy panelami