Plamy ze smaru rowerowego

1. Data: 2005-09-06 08:14:33

Temat: Plamy ze smaru rowerowego
Od: Agnieszka <a...@b...org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mój TŻ usmarował białą bluzę polarową smarem rowerowym i teraz
mam problem - czym to sprać? Woda z proszkiem bezpośrednio na plamę
nic nie dała. Plama ma już kilka dni i zupełnie nie wiem czym się
jej pozbyć... Może ktoś ma jakieś pomysły?
Z góry dziękuję
--
Agnieszka + Marcin + Tula (samoczyszczący się kot)

2. Data: 2005-09-06 15:30:01

Temat: Re: Plamy ze smaru rowerowego
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...org.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
> mam problem - czym to sprać? Woda z proszkiem bezpośrednio na plamę
> nic nie dała. Plama ma już kilka dni i zupełnie nie wiem czym się

Brudpur firmy Voigt.
Przy okazji przyda ci sie w dziesiatkach domowych zastosowan - mycie
lazienki, podłog itp.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

3. Data: 2005-09-06 16:16:08

Od: Agnieszka <a...@b...org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Kto: Lesio5
Kiedy: 2005-09-06
Co:

> Brudpur firmy Voigt.
> Przy okazji przyda ci sie w dziesiatkach domowych zastosowan - mycie
> lazienki, podłog itp.

Dziekuję ślicznie! Spróbuję znaleźć coś takiego lub podobnego w tutejszych
sklepach lub poproszę rodzinę o przysłanie :-)
Dla uściślenia - działa to także na plamy starsze? W sensie po paru dniach?

--
Agnieszka + Marcin + Tula (kot namomitorny)

4. Data: 2005-09-06 20:49:20

Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ludwik. działa.
regularnie sprawdzam na moich spodenkach :)
ale uwaga: mój smar to mieszanka WD-40 z wazeliną techniczną

5. Data: 2005-09-07 08:08:34

Od: "aaaaaaajjjaaa" <p...@z...spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...org.nospam> napisał w wiadomości
> Witam
> Mój TŻ usmarował białą bluzę polarową smarem rowerowym i teraz
> mam problem - czym to sprać?

jedyne co mi osobiście pomaga na mój smar rowerowy to sok ze skórki cytryny.
Polecam! Można kupić gotowy preparat zawierający sok ze skórki cytrusów ale
może sama spróbuj - mi pomogło tarcie mokrą skórką - rozpuszcza wszelkie
smary.
k-m

6. Data: 2005-09-12 13:28:49

Od: Agnieszka <a...@b...org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Kto: Wujek Dobra Rada z Kraju Rad
Kiedy: 2005-09-06
Co:

> ludwik. działa.
> regularnie sprawdzam na moich spodenkach :)
> ale uwaga: mój smar to mieszanka WD-40 z wazeliną techniczną

Dziekuje, nastepna plame potraktuje Ludwikiem wiec :-) Mam go duzo,
moze podziala...

--
Agnieszka + Marcin + Tula (kot)

7. Data: 2005-09-12 13:30:49

Od: Agnieszka <a...@b...org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Kto: aaaaaaajjjaaa
Kiedy: 2005-09-07
Co:

> [...]
> może sama spróbuj - mi pomogło tarcie mokrą skórką - rozpuszcza wszelkie

Taka zwykła cytryna??? Rozpuszcza i potem co dalej? Zmyć normalnie? Przepłukać
i wyprać? Warte przemyślenia na następną plamę.
--
Agnieszka + Marcin + Tula (kot)

8. Data: 2005-09-12 13:38:58

Od: "aaaaaaajjjaaa" <p...@z...spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taka zwykła cytryna??? Rozpuszcza i potem co dalej? Zmyć normalnie?
Przepłukać
> i wyprać? Warte przemyślenia na następną plamę.

cytryna, grejpfrut lub jakikolwiek inny cytrus, imświeższy tym lepiej -
więcej soku w skórce. Ja robię tak że sciskam mocno skórkę że sok wychodzi
na powuierzchnie i wcieram w plamę. Wrzucam do pralki i plamy nie ma :-)
k-m

Jaka Lodówka?
Co robic? !!!!
płyta gazowa
Wylewki - jak powinny schnąć i czy polewać
[Gdzie] Producent frontów kuchennych