Plastiki do bloku

1. Data: 2007-04-14 08:37:33

Temat: Plastiki do bloku
Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałbym wymienić okna w mieszkaniu w bloku ale nie orientuję się
jakie są godne uwagi i na co zwracać uwagę przy wyborze. Ogólnie
chciałbym niedrogie okna PCV ale też nie toksyczne. Z tego co
słyszałem niektóre z okien zawierają ołów i kadm.
Jak to jest z tymi profilami trzy-, cztero-, pięciokomorowymi. Czy
jest to istotne przy zakupie? Czy okna pięciokomorowe są lepsze od
trzykomorowych? Byłem w sklepie ale sprzedawczyni nie potrafiła mi
wyjaśnić różnicy pomiędzy tymi profilami mówiąc, że jest to chyba
nieistotne oraz też twierdziła, że o toksycznych, rakotwórczych oknach
nigdy nie słyszała.
Ja jednak wiem, że takie były i chciałbym uniknąć zakupu takich
toksycznych okien.

Którego z niedrogich producentów robiącego nietoksyczne okna
moglibyście polecić?

Dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

Mariusz

2. Data: 2007-04-14 19:19:08

Temat: Re: Plastiki do bloku
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisał(a):

> Którego z niedrogich producentów robiącego nietoksyczne okna
> moglibyście polecić?

Poszukaj w archiwum grupy. Ja np. rekomendowalem cos takiego :
http://groups.google.com/group/pl.rec.dom/msg/4f1c53
3e33012c96

Pozdrawiam,
Wojtek

3. Data: 2007-04-14 19:57:27

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Apr 2007 21:19:08 +0200, Wojciech Skrzypinski
<u...@g...com> wrote:

Witam

>Poszukaj w archiwum grupy. Ja np. rekomendowalem cos takiego :
>http://groups.google.com/group/pl.rec.dom/msg/4f1c5
33e33012c96

Dziękuję.
Ale o co chodzi z tym systemem profili okiennych?
Czy chodzi tutaj o lepszą ochronę cieplną i lepsze tłumienie hałasu?

Pozdrawiam

Mariusz

4. Data: 2007-04-14 21:13:29

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@g...com> napisał w
wiadomości news:46211218$0$13204$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Poszukaj w archiwum grupy. Ja np. rekomendowalem cos takiego :
> http://groups.google.com/group/pl.rec.dom/msg/4f1c53
3e33012c96

...tylko nie wszyscy są z Warszawy....

Piotrek

5. Data: 2007-04-16 19:53:47

Od: "BQB" <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@g...com> napisał w
> [...]

Witam imiennika, przyzwyczajaj się, że ignorancja warszawiaków to norma :P

6. Data: 2007-04-16 20:37:16

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 9:53 pm, "BQB" <a...@s...com.invalid> wrote:
> [...]
533e33012c96

> Witam imiennika, przyzwyczajaj się, że ignorancja warszawiaków to norma :P

Gratuluję przenikliwości i spostrzegawczości, Sherlocku XXI wieku, ale
musi że pytający też w Warszawy bo adresu nie podał więc dupa blad z
niezwykle błyskotliwej uwagi.

--
ZZ@private

7. Data: 2007-04-16 21:54:41

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Apr 2007 13:37:16 -0700, "ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote:

Witam

>Gratuluję przenikliwości i spostrzegawczości, Sherlocku XXI wieku, ale
>musi że pytający też w Warszawy bo adresu nie podał więc dupa blad z
>niezwykle błyskotliwej uwagi.

Mieszkam jakieś 150 km od Warszawy.
Odnośnie toksyczności okien przeczytałem, że chodzi tutaj głównie o
ołów i kadm. Teraz muszę wybrać tylko firmę.
Jutro dowiem się jakiej firmy okna sprzedają w moim mieście.

Pozdrawiam

Mariusz

8. Data: 2007-04-16 22:21:33

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> ołów i kadm. Teraz muszę wybrać tylko firmę.
> Jutro dowiem się jakiej firmy okna sprzedają w moim mieście.

Problem w tym, że sprawdzenie CO zamontują u Ciebie w oknach jest prawie
niemożliwe
A Ty, mając perspektywę kolejnej demolki w domu i zmarnowanego czasu
będziesz się wahać czy robić zadymę... nawet zakładając że będziesz pewien
co u Ciebie zamontują i co tam siedzi w tym plastiku a co nie...

Piotrek

9. Data: 2007-04-17 08:33:35

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 11:54 pm, Mariusz <d...@p...fm> wrote:
> [...]
>
> Witam

> Mieszkam jakieś 150 km od Warszawy.
> Odnośnie toksyczności okien przeczytałem, że chodzi tutaj głównie o

Tylko taka mała uwaga, to ma znaczenie tylko i wyłącznie w wypadku ..
pożaru.
Wybierz niepalne i będziesz miał temat z głowy :-)

--
ZZ@private

Re: Karaluchy. Gniazdo namierzone.
Zmiana ogrzewania
Re: Karcher - myjka - która ?
Karcher - myjka - która ?
na co zwracać uwagę przy wynajmie mieszkania?