Plastikowe okna - ktore?

1. Data: 2002-03-26 08:30:46

Temat: Plastikowe okna - ktore?
Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie ktore okna wybrac z szerokiej gamy, chodzi mi o konkretna
firme, zeby byla dobra i solidna. Najlepiej gdyby to byl producent, wiadomo
nie bierze dodatkowej prowizji. Moze ktos cos polecic.
Dzieki za info
Warszawa
Krzysztof

1. Data: 2002-03-26 08:42:30

Temat: Re: Plastikowe okna - ktore?
Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiesz moze jaki maja profil? dwu, trzy, cztero komorowe?
I jakis namiar albo cene za standardowe okno.

Użytkownik "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiadomo
> nie bierze dodatkowej prowizji. Moze ktos cos polecic.

Polecam JOCZ - dotrzymują umów i terminów, a poza tym okna są rzeczywiście
ładne (jedynie na nietypowe trzeba czekać dłużej)
AjBiEm

1. Data: 2002-03-26 09:48:36

Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-27 09:47:05

Od: "jocz" <w...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okna www.jocz.pl
W W-wie na ul. Polnej 48 w godz10-18
Zapraszam,
Kaz
Użytkownik Tartak sc <b...@t...mmart.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7pbir$7l5$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-03-28 07:58:08

Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Polecam JOCZ - dotrzymują umów i terminów, a poza tym okna są rzeczywiście
> ładne (jedynie na nietypowe trzeba czekać dłużej)

Przyznam się, że w tej chwili nie pamiętam cen, sprawdzę i podam Ci po
świętach (korzystam z net-u w pracy). Pięciokomorowe.
Wesołych Świąt dla wszystkich zwłaszcza dla złotych rączek
AjBiEm

IKEA katalogi - jak zamowic
Iskry z "gumówki"
drzewo do kominka