Pleksi zamiast szkla w drzwiach - skad ?

1. Data: 2002-06-25 08:27:33

Temat: Pleksi zamiast szkla w drzwiach - skad ?
Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Czy ktos moglby mi podpowiedziec, gdzie w W-wie znajde jakis punkt sprzedazy
materialow - typy pleksi, ktore mozna wstawiac zamiast tradycyjnego szkla w
drzewi wewnętrzne. Szukam czegos mleczno-bialego, ale nie przezroczystego.

Dzieki z gory - Piotr

P.S. W Castoramie wybor jest raczej niewielki.

1. Data: 2002-06-25 09:40:54

Temat: Re: Pleksi zamiast szkla w drzwiach - skad ?
Od: "noras" <n...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drzewi wewnętrzne. Szukam czegos mleczno-bialego, ale nie przezroczystego.

Firmy reklamowe (produkujace oswietlane banery-nie znam fachowej nazwy)
robia to z pleksi matowego...Idz do nich, albo do punktu zaopatrujacego
takie firmy...tam znajdziesz matowe pleksi. Uwaga: jest dosc drogie - ok.
140 zl za m2:( (grube, ciensze - troche taniej).
Mozesz szukac przez Panorame Firm (najlepiej www.pf.pl).

Pozdrawiam
Pawel Norek

1. Data: 2002-06-25 09:47:50

Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"scuba" <p...@g...com.pl> wrote in message
> [...]
> drzewi wewnętrzne. Szukam czegos mleczno-bialego, ale nie przezroczystego.

A macie tam oddział firmy Tuplex (ale oni sprzedają całe arkusze...)?
Jeśli potrzeba ci mniejszego kawałka - idź do firmy robiącej podświetlane
szyldy rekamowe.

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

1. Data: 2002-06-25 11:01:15

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"scuba" <p...@g...com.pl> napisał:

> [...]
> drzewi wewnętrzne. Szukam czegos mleczno-bialego, ale nie przezroczystego.

Pleksi może byc bardzo mało odporne na zarysowania. Zastanów się nad szkłem
matowym (jest tego sporo rodzajów, piaskowane, akrylowane i czort wie jakie,
moze być dwuwarstwowe z wklejona folią - bezpieczne w razie zbicia, i
praktycznie nieprzejrzyste).

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2002-06-25 20:13:57

Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys widziałem w NOMI specjalne plastikowe szyby do drzwi o standardowych
chyba wymiarach, popróbuj tam lub w obi albo innej sieci

1. Data: 2002-06-26 16:43:01

Od: "Patrik" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakie,
> moze być dwuwarstwowe z wklejona folią - bezpieczne w razie zbicia, i
zarówno malo odporne na zarysowania jak i mocno elektryzujące się :(
pozdrawiam
patrik

1. Data: 2002-06-27 13:23:30

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Patrik" <p...@i...pl> napisał:

> zarówno malo odporne na zarysowania jak i mocno elektryzujące się :(

Szkło??? Czy pleksi?

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2002-07-09 23:14:21

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

... no co ... wiater wywalił !! :)))))))

Murek i schodki z cegieł klinkierowych
Zabezpieczenie okien przed otwarciem z zewnątrz
Kolorowe szklo - Krakow
namiary na firme Haier
PLAMA po gumie do zucia!!