Plemniki

1. Data: 2004-04-17 18:47:34

Temat: Plemniki
Od: "PTR" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile czasu mogą przeżyć na zewnątrz organizmu??

2. Data: 2004-04-17 19:37:32

Temat: Re: Plemniki
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Ile czasu mogą przeżyć na zewnątrz organizmu??

To zalezy od klimatu :) Ale tak normalnie to zyja 76h (o ile sie nie myle i
tyle ile pamietam z biologi:) )

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-04-17 19:40:32

Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zalezy od klimatu :) Ale tak normalnie to zyja 76h (o ile sie nie myle
> tyle ile pamietam z biologi:) )

Nie strasz chlopaka :)
Tyle to przezyja w ciele kobiety, ale na zewnatrz organizmu (podejrzewam, ze
chodzi o palce :P ) - tak dlugo, jak dlugo plyn nasieniowy nie wyschnie
Pozdrawiam
Kredka

4. Data: 2004-04-17 20:36:59

Od: "PTR" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kredka" <p...@U...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ze
> chodzi o palce :P ) - tak dlugo, jak dlugo plyn nasieniowy nie wyschnie

A co z wydzieliną która pojawia się przed wytryskiem?? Słyszałem gdzieś że
tam tez mogą być plemniki,czy to prawda??

Pozdrawiam Panią Kredkę ;)

5. Data: 2004-04-17 20:51:45

Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co z wydzieliną która pojawia się przed wytryskiem?? Słyszałem gdzieś
że
> tam tez mogą być plemniki,czy to prawda??

Oczywiscie, ze moga byc

> Pozdrawiam Panią Kredkę ;)
I nawzajem, Panie PTR (coz to za skrot?)

Nota bene, polecam jakies zabezpieczenie, to te pytania nie beda konieczne
:)

Kredka

6. Data: 2004-04-17 21:11:12

Od: "PTR" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I nawzajem, Panie PTR (coz to za skrot?)
>
> Nota bene, polecam jakies zabezpieczenie, to te pytania nie beda konieczne

Stosuję prezerwatywy i przy zakładaniu jest taki problem że ta wspomniana
wydzielina moze pozostać na zenętrznej częsci prezerwatywy (przeniesiona na
palcach) stąd moje pytania :)

7. Data: 2004-04-18 08:13:21

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| wydzielina moze pozostać na zenętrznej częsci prezerwatywy (przeniesiona

do zaplodnienia potrzeba wiele tysiecy a nawet milionow plemnikow. Te
kilkaset w wydzielinie to nic - szanse na zaplodnienie sa ale tak male, ze
nawet mniejsze od tego plemnika.

Simonto

8. Data: 2004-04-18 08:49:18

Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do zaplodnienia potrzeba wiele tysiecy a nawet milionow plemnikow. Te
> kilkaset w wydzielinie to nic - szanse na zaplodnienie sa ale tak male, ze
> nawet mniejsze od tego plemnika.

Drogi Simonto!
Do zaplodnienia potrzeba dokladnie jednego plemnika :) Jednego i ani jednego
wiecej :) Radze uwazac, bo a noz widelec jakis sie zaplacze tam, gdzie nie
trzeba...
Kredka

9. Data: 2004-04-18 10:51:35

Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jednego
> wiecej :) Radze uwazac, bo a noz widelec jakis sie zaplacze tam, gdzie nie

Zgadzam sie z Kredką :-) Prawdopodobieństwo choć małe to jest duże zważywszy
na rezultaty :-)

10. Data: 2004-04-18 10:54:19

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 18 Apr 2004 10:49:18 +0200, na pl.sci.medycyna, Kredka napisał(a):

> Do zaplodnienia potrzeba dokladnie jednego plemnika :)

Do zaplodnienia - owszem, wystarczy jeden ;)
Ale do jego umozliwienia - juz znacznie wiecej. I nie wydaje mi sie realna
ciaza po wprowadzeniu jednego plemnika do pochwy ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

Pytanie do okulistów! Ważne!