Płody palce lizać

71. Data: 2015-01-02 15:53:46

Temat: Re: Płody palce lizać
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-02 o 14:47, Chiron pisze:

> Czyżbyś w Nowym Roku przeszła jakąś inicjację i została prorokiem? No
> niech Ci będzie- byle nie podróbą proroka.
> :-)

To nie proroctwo, tylko dedukcja, Watsonie.
Bo niby wziął się pomysł, że życzenia mogą być nieszczere? :)

Ewa

72. Data: 2015-01-02 16:13:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To nie proroctwo, tylko dedukcja, Watsonie.
> Bo niby wziął się pomysł, że życzenia mogą być nieszczere? :)

Ano stąd, że ludzie chytre i podstępne się jakieś zrobili:-)

--

Chiron

73. Data: 2015-01-02 16:41:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 2 stycznia 2015 16:11:51 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> Ano stąd, że ludzie chytre i podstępne się jakieś zrobili:-)

Homo homini lupus... et kawał świni ;)

--
????
???

74. Data: 2015-01-02 22:05:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-02 o 16:13, Chiron pisze:

> Ano stąd, że ludzie chytre i podstępne się jakieś zrobili:-)

Skoro już o tym wiesz, to ich unikaj.

Ewa

75. Data: 2015-01-02 23:30:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro już o tym wiesz, to ich unikaj.

Dziękuję. Nie skorzystam.

--

Chiron

76. Data: 2015-01-07 23:00:16

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-30 o 18:01, Chiron pisze:

> Chyba to było trochę inaczej. Społeczeństwo, które nie potrafi zadbać o
> najsłabsze jednostki- w szczególności o ludzi całkiem bezbronnych- jak
> starców i dzieci, także te nienarodzone- jest społeczeństwem upadającym.

a takie, które przestaje dbać o nie natychmiast po urodzeniu?
jakie to społeczeństwo?

> Z terytorium, na którym zamieszkuje- zostanie wyparty przez
> społeczeństwo, które to potrafi.
>
> Niby drobna zmiana- ale_fundamentalna.

fundamentalizm to zło. strzeż się :)

--
Religia jest jak przeglądarka IE. Używasz jej ponieważ:
- nie jesteś wystarczająco mądry, aby ją zmienić

Kto nie śpiewa kolędy to dokonuje ataku na kościół
Ksiądz po " kopercie"
Coś wyjątkowego na Święta [PENTATONIX: That's Christmas To Me]
Szczodrych Godów!
życzeniowo