Plomby stomatologiczne reklama a rzeczywistość

31. Data: 2010-01-19 11:41:44

Temat: Re: Plomby stomatologiczne reklama a rzeczywistość
Od: marek13 <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 14, 7:26 pm, "p47" <k...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomościnews:3bca.00000055.4b4ea155@newsgate.onet.
pl...

> [...]
> wciskam w usta oponenta twierdzeń, jakich nie wygłosił.
> To, że zrobiłas to w omawianym przypadku albo z wrodzonej , hm,
> niedyspozycji intelektualnej, albo, jak podejrzewam, bo tak ci było
> wygodniej, (gdyż wówczas łatwiej było bronic interesów bezpodstawnie
> dyskredytując wypowiedź oponenta), nie jest usprawiedliwieniem, tym
> bardziej, że podałem ci link, do którego nie potrafiłaś (eh, ta nieporadnośc
> intelektualna;-)) dotrzeć, a więc dałem ci szanse z nim się zapoznac i
> przeprosic swojego wczesniejszego polemnistę za to, ze zarzucałaś mu rzeczy

A tutaj postarałem się znależć kilka informacji dla niedouczonych
rzemieślników jak osoby podające się za Wojtek k i Iwon(K)a
z inormacji moich i kolegów uzyskalismy klika informacji z grup
medycznych. Wy jako "dentyści" widocznie macie blade pojęcie o tym :))
- http://www.bicon.com/cases/cases-PMFM.html
- http://www.gdspublishing.com/ic_pdf/eeuhc/drmr.pdf
- http://www.cosmedent.com/rmicrofill.asp

mamy nawet dane z USA ,że snaponsmile stosowane są docelowo lub
TYMCZASOWO zapytanie otrzymaliśmy

a cad/cam jest ok dla kogoś kto nie zabardzo wie jak robić zeby jak
Pan Wojtek

a teraz najpierw do psychiatry a pózniej DO SZKOŁY

pzdr

32. Data: 2010-01-19 11:46:06

Od: marek13 <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

33. Data: 2010-01-19 15:22:44

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marek13 <k...@i...pl>:

> [...]
> z inormacji moich i kolegów uzyskalismy klika informacji z grup
> medycznych. Wy jako "dentyści" widocznie macie blade pojęcie o tym :))

i co tam pokazujesz- przeanalizujmy.
Policeramic Material Fused to Metal:

przypadki interesujace. Fajnie zdjecia.

patrze dalej na strone i widze rowniez:
porecelain fused to metal:

rowniez przypadki interesujace, fajne zdjecia.

cala strona firmy Bicon, ktora specjalizuje sie w specyficznych implantach.
Chirurdzy (periodontolodzy) nie uzywaja ich czesto, wiele specjalistow je
nawet dosc mocno krytykuje. Po prostu inny system. Generalnie cala strona
poswiecona implantom tej firmy, z roznorakimi metarialami i sposobami na
odbudowe tych implantow. To jeszcze za malo, zeby stwierdzic ze cos jest lesze
od drugiego nawet jesli sie uzywa.

kolejny link > - http://www.gdspublishing.com/ic_pdf/eeuhc/drmr.pdf

- znow specyficzna firma (lab) z linia produktow, ktore produkuja i promuja.
Czyli ta:
http://www.drmco.com/ ( i jakby na tym sie konczy)

> - http://www.cosmedent.com/rmicrofill.asp

i kolejny link, z produktem.

podobne linki moge podac w ilosciach duzych,ktore beda dotyczyc materialow
przez Ciebie krytykowanych. Nikt nie kwestionuje, ze istnieja na rynku
dentystycznym, i na to dales duzo przykladow, tutaj chodzi o Twoje
twierdzenie, ze sa "lepsze od"- bo o tym dyskutowales. I do tego potrzeba
wiecej "linkow" niz pokazanie produktow, ich opis, czy ich zastosowanie
kliniczne. To nie wystaczy w porownawczym zestawieniu. Materialy przez Ciebie
krytykowane tez jak sama widzisz (link pierwszy) maja zastosowanie w
dentystyce- nikt tego nie kwestionuje. I leczy sie pacjenta, i konkretny stan
a nie jak leci bo "sa lepsze" czy "najlepsze". Zreszta przeanalizuj pierwszy
link, ktory podales i zaobacz jak wiele matarialow jest tam opisanych.

> mamy nawet dane z USA ,że snaponsmile stosowane są docelowo lub
> TYMCZASOWO zapytanie otrzymaliśmy

a tu to o co Ci chodzi, bo jakos bez sensu to zdanie jest zlozone (snap on
smile jest zastosowaniem tymczasowym- nawet jesli noszzonym dlugo.
Absolutnie. Nie wiem jakie masz dane z tego USA, bo akurat ja tez mam te dane
z USA. Ja wiem, ze mozna uzywac dlugie lata snap on smile, ale to nie jest
ostateczne wypelnienie/rekonstrukcja.
"It is a great solution for patients who are unable to receive permanent
improvements, such as crowns, veneers, and implants because they are medically
compromised, their age precludes them from extensive treatments, or they are
simply afraid to have extensive dental work done."

> a cad/cam jest ok dla kogoś kto nie zabardzo wie jak robić zeby jak
> Pan Wojtek

i wysnules ten wniosek na podstawie....?? (mam poszukac linki do tych
materialow- znajdzie sie calkiem sporo, bedzie to dowodem na to ze "sa
lepsze"??)

Prosilabym, zebys nie denerwowoal sie zbytnio a po prostu podyskutowal.
Moglbys podac jakies dane na dlugoterminowe rozwiazanie, popierajace Twoja
teze "ze sa lepsze, najlpesze" i dotyczy to kazdego przypadku pacjenta.
i.

34. Data: 2010-01-19 18:44:21

Od: marek13 <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 19, 4:22 pm, "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
> teze "ze sa lepsze, najlpesze" i dotyczy to kazdego przypadku pacjenta.

I znowy się nie poisano :))) chyba zostanę dentystą . Przed chwila
otzymałem e-maila z IDF awięc
bicon jest jednym z najlepszych systemów implantologicznych. Po drugie
polyceram fused on metal jest to rodzaj korony gdzie następuje
znacznie lepszy sił absorbeny ( nie znam tych słów bo to jakieś
medyczne okreslenie) jak w typowych koronach ceramicznych i są o wiele
lepsza alternatywą pod każdym względem chociaż droższą. Dane dokładne
skierowano mnie do czegos o nazwiePub Med oraz raotrs Instytutów
badawczych :

Biotechnics Labs. Los Angeles, CA USA
Laval University College of Dentistry Quebec, Canada
University of Torino College of Dentistry, Italy
University of Paris V School of Dentistry, France
Geneva Dental Research Institute, Switzerland
Melbourne University School of Dentistry, Australia
W Europie od lat zajmuje sie tym poza tym Instytut Duński oraz Dr
Johejn Wennstrom Kunsgatan Skovde ze szwecji oraz o proszę :))
Dr Pierre Thailander Luxemburg nawet podali telefon 352-405-417

a teraz aby przytrzec nosa niejakiej Iwonce DRM jest prowadzone przez
dr Waknina wynalazce i głownego badacza materiałow stosowanych kiedyś
moze nawet jeszcze Herculite, Sculpture, wynalazce matrycy PEX
stanowiacej obecnie najwyzszy typ matrixu/podstawy ( nie wiem o co
tutaj chodzi ) dla kompozyt dentystyczny

aha przetłumaczyłem na automatycznym google i podałem na forum ADES
studentów koł stomatologicznych :))
nie omieszkam wrzucić ich klika wkrótce :))

Ja nie muszę dyskutować jedynie pokazuję ,że w Polsce zwykły czowiek
znający internet wie więcej niz dentyści "klasy" wojtek jak Iwona
to bardzo smutne może mają odwagę się przedstawić , wątpię :))

35. Data: 2010-01-19 19:39:22

Od: marek13 <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sty, 19:44, marek13 <k...@i...pl> wrote:

> [...]
> znający internet wie więcej niz dentyści "klasy" wojtek jak Iwona
> to bardzo smutne może mają odwagę się przedstawić , wątpię :))- Ukryj cytowany

Tutaj cytuję najważniejsze informacje d/t snaponsmile otrzymane od
gabinetu wykonującego to w Polsce :

Witam

Panie Marku nie wykonujemy snaponsmile w sensie nazwy ponieważ jest
opatentowana. Wykonujemy nakładki z tej samej technologii i metodą
prawdopodobnie zblizoną. Nakładkę taką możemy wykonać po badaniu i
analizie
. Nakładka jest zdejmowana. Nie bardzo rozumiemy o co Panu chodzi z
pytaniem
o tymczasowość ? Musim wiedziec czy Pan jest w trakcie leczenia, czy
przbudowuje Pan zeby itp . Nakładka powinna Panu starczyć na ten sam
czas co
proteza zdjemowana
. Na Pana wątpliwość mogę powiedzieć tyle ,że wynikłoby z tego ,że
80%
populacji ziemi ma tymczasówki. W Usa płaci Pan ponad 2000 tyś USA . U
nas
taniej....
Nakładka typu snap jest typową protezą i jak każde uzupełnienie od
korony do
implantu ma pewne ograniczenia i starcza na pewien okres...
pzdr Stomapol K.Polanowski

I tutaj też nie ma Iwon(k)a racji :))) Podejrzewam ,że najbardziej
zabolała prawda :)))
Pewnie Iwonka jest jednym z tych których Bober opisał w tym artykule
fuj

36. Data: 2010-01-20 02:53:05

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zabolała prawda :)))
> Pewnie Iwonka jest jednym z tych których Bober opisał w tym artykule

a najsmieszniejsze jest to, ze ktokolwiek to pisal pisal dokladnie co ja
(pomijam, ze nie wiedzial o co Ci chodzi- ale to tez nie dziwi), problem tylko
ze Ty niewiele widac z tego rozumiesz. Jedyne co sie pomylili to co do ceny,
bo te nie zawsze sa az takie wielkie.

i.

37. Data: 2010-01-20 02:59:05

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I znowy się nie poisano :))) chyba zostanę dentystą . Przed chwila
> otzymałem e-maila z IDF  awięc
> bicon jest jednym z najlepszych systemów implantologicznych.

Widze Marku, ze mozna Ci wcisnac wszystko, przelkniesz bez zajakniecia. A to
przykre.

> [...]
> Johejn Wennstrom Kunsgatan Skovde ze szwecji oraz o proszę :))
> Dr Pierre Thailander Luxemburg nawet podali telefon 352-405-417

znow widze, ze mozna Cie zaczarowac wielkimi tytulami i nazwami angielskimi
(jezyka, ktorego jak widac nawet nie znasz).

> [...]
> stanowiacej obecnie najwyzszy typ matrixu/podstawy ( nie wiem o co
> tutaj chodzi ) dla kompozyt dentystyczny

super. Na pewno inni naukowcy wymiekaja przy nim, i inne publikacje sa warte
zero.

> aha przetłumaczyłem na automatycznym google i podałem na forum ADES
> studentów koł  stomatologicznych :))
> nie omieszkam wrzucić ich klika wkrótce :))

wrzuc.

> Ja nie muszę dyskutować jedynie pokazuję ,że w Polsce zwykły czowiek
> znający internet wie więcej niz dentyści "klasy" wojtek jak Iwona
> to bardzo smutne może mają odwagę się przedstawić , wątpię :))

pokazales tylko, ze zwykly czlowiek, dodatkowo bez znajomosci jezyka
angielskiego, potrafi uwierzyc bez zmruzenia oka w tutuly, publikacje, nie
zrozumie co sie do niego pisze, i w zasadzie umie tylko automatycznie wrzucic
tekst angielskojezyczny w google. Na pewno to udowodniles. Widac, ze mozna Cie
zrobic w ladnego balona, dosc szybko.

i.

38. Data: 2010-01-20 03:10:46

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dane z USA"- niech Ci to ktos przetlumaczy.....

http://local.yodle.com/articles/what-is-snap-on-smil
Snap-On Smile is usually regarded as a temporary smile makeover,

http://www.ddssmiles.com/snap-on-teeth.htm

This is a temporary device - a cosmetic appliance, not a permanent solution to
your dental problems

http://www.snaponsmile.com/faq (jeszcze raz ten fragment od
samego "producenta), bo widze ze nie dotarlo, pewnie z powodow jezykowych)

[...]

i w zasadzie na tym koncze. Nie sadze, zeby cos sie w Twojej glowie
przejasnilo, bo widac ze jestes zablakany w temacie materialow, wypelnien,
terminologii. Moze dlatego tak latwo Toba manipulowac. Powodzenia w googlaniu,
ale nie tylko automatycznym.

i.

39. Data: 2010-01-20 18:23:35

Od: "Wojtek K." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rzemieślników jak osoby podające się za Wojtek k i Iwon(K)a
z inormacji moich i kolegów uzyskalismy klika informacji z grup
medycznych. (ciach)

Dodam tylko, ze po przeczytaniu wszytskich postow zgadzam sie w 100 % z
Iwonka. Internet jest dla ludzi ale trzeba umiec myslec.

http://www.cosmedent.com/rmicrofill.asp
czy zauwazyles w nagłówku:
1999, 2000, 2003 Product of the Year!

chyba nie, a 7 lat to szmat czasu i o niektorych materialach juz nie slychac
a to najczesciej z racji tego ze sie nie sprawdzily.

Czy w ogóle wiesz co to jest CAD/CAM?

Nie masz wiedzy stomatologicznej a myslisz ze wiesz wszystko po przeczytaniu
paru artykulow. Pomysl ze kazda firma reklamuje swoj produkt. To co jest
dobre a co nie pokazuje praktyka. Bardzo duzo juz było w protetyce nowosci,
o ktorych ludzie juz nie chca pamietac bo sie nie sprawdzily materiały.
Polecam fachowa literature z protetyki, tam bedziesz mial przynajmniej
sprawdzona wiedze bez ukrytej reklamy.

Pozdrawiam.

40. Data: 2010-01-23 19:13:26

Od: marek13 <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 19:23, "Wojtek K." <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> o ktorych ludzie juz nie chca pamietac bo sie nie sprawdzily materiały.
> Polecam fachowa literature z protetyki, tam bedziesz mial przynajmniej

Własnie dokładnei snaponsmile . Duzo zródeł na You ntube jest dla 90 %
nas. czyli tych co potyrzebuje standartowego leczenia. Przypominam
cene w USA 200o tys USD a korona kosztuje ok 800 USD :))
Dane d/t CAD /CAM pochodza of IDF scotchdale center i Reality czyli
od autorytetów a nie od anonimu Wojtus czy Iwonka mało odważnych
"dentystów" podejrzewa ,że za nasze podatki siedzicie na posadkach a
mało wiecie.

Obecnie Cad/cam mozna z drogiej ręki kupic juz za 20 tys idealne dla
Wojtka zawsze bedzie większy obrtr:))

Wstawki w angielskim robia wrazenie na nie dziennikarzach ale na
społeczeństwo z pogranicza a nie interanautów

pzdr

Rehabilitacja po usunięciu łakotki...
bolace plecy a plastry
Dziecko płacze, łzy lecą z jednego oka
Lekarz internista Warszawa pilnie szukam
czy to ostry, czy przewlekly stan zapalny?