Plonk dla DrYazzgod'a

1. Data: 2000-05-16 12:47:55

Temat: Plonk dla DrYazzgod'a
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod podniosl jazgot jakby mu jedna piers i jedno jadro odjeli
(wedle motta: "W pewnym sensie to ja mam jedno jadro i jedna piers" (c) smarkacz).
Mozna by sadzic, ze to krzyk ginacego rozumu, gdyby to nie DrYazzgod...
Ot, kaftanik poluznili i tlucze w te klawiature bez opamietania...
Widzicie ten wzrok szalony... ta piana...
Jak biedaczysko spojrzy w lustro to zaraz widzi, a to faszyzm, a to glupote,
a to chamstwo, a nawet (tfu! tfu! przepadnij szatanie!) seksizm! I to w najgorszym
suczym wydaniu!
Tak mu sie porobilo!
Istnieje uzasadnione podejrzenie, ze to wszystko tak przez ta piers i to jadro
jedno...
Pol glowki tez swoje dodalo...
Jak latwo przewidziec ma przez to zalosne zycie (okropni sa ci pielegniarze... ), by
sie ratowac
stosuje mechanizm przeniesienia, ot wystarczy swoje cechy przypisac komus i juz mozna
go szczerze nienawidziec...
Myslal biedak (chyba go jednak idealizuje), ze mu bedzie lepiej, a tu gorzej i
gorzej...
Glownym problemem Yazzgod'a jest Yazzgod. Aha, zgubilam Dr, fakt doktor mu sie nalezy
jak psu kosc
(znowu ta kynologia).
A tak, to sam nie wie czego chce, byc w porzadku? No nie, bo wezma go za geja. Tak
wiec wedlug swojego mniemania
(wielkie slowo) moze byc (gdzie tam! Musi!) byc chamem. Moglby byc mezczyzna, ale to
mu do glowy nie przyszlo...
Zostalismy wiec z dylematem: na geja zabraklo mu odwagi, na mezczyzne rozumu i
kultury, wybral wiec chama i niech tak zostanie,
jest nim przeciez.

Zegnam DrYazzgoda - Plonk, plonk, plonk...

Marlena

1. Data: 2000-05-16 15:33:47

Temat: Odp: Plonk dla DrYazzgod'a
Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Marlena daje Yazzgoodowi ....
po pysku
Yazgood daje Marlenie ...
kwiatka

żyją długo i szczęśliwie
anse wyjaśniając na privie.

Elk

1. Data: 2000-05-17 02:03:41

Temat: Re: Plonk dla DrYazzgod'a
Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

el Elk wrote:

> Marlena daje Yazzgoodowi ....
> po pysku
> Yazgood daje Marlenie ...
> kwiatka

:-o

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski

1. Data: 2000-05-17 04:37:22

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena napisał(a) w wiadomości: <8frg1r$cvm$1@h1.uw.edu.pl>...
> [...]
gorzej i gorzej...

>A Ty skąd się urwałaś? W "Kukułczym gnieździe" za oddziałową straszyłaś?
Chorych psychicznie w kaftan chcesz wsadzać, rozumu odmawiać, wolność słowa
odbierać, z braci umysłowo mniejszych szydzić? Oj pogoniłby Cię taki wariat
z doktoratem z roboty, aż by się kurzyło. W Stolicy Mądrości psychiatrykiem
niekiedy zwanej, liczą się prawa pacjenta a nie posługaczy.
Dorrit

1. Data: 2000-05-17 06:40:42

Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chorych psychicznie w kaftan chcesz wsadzać

A mi się wydawało że od jakiegos czasu w pasy wiążą
Kinga

1. Data: 2000-05-17 14:04:11

Od: co mi zrobisz jak mnie złapiesz <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-05-18 17:18:11

Temat: Re: Plonk dla DrYazzgod'a i calej braci
Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

co mi zrobisz jak mnie złapiesz napisał(a) w wiadomości:
> [...]

A wszyscy tak tu piszcza o wyrozumialosci, a sycza, syyyyycza, jakby cos z
tego mieli.
Ot i zjawisko.

Pozdrowka
Moncia

BTW - IMHO Jazzgod albo podpuszcza, albo zestresowany po prostu ostatnimi
czasy.
A ani jedno, ani drugie nie powinno szanownych wyprowadzac z rownowagi.

1. Data: 2000-05-18 23:49:16

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moncia wrote:
[..]
> BTW - IMHO Jazzgod albo podpuszcza, albo zestresowany po prostu ostatnimi

Podpuszcza. Gdzieś tam w sieci widziałem jego list jak to robi eksperymenty
z a...@t...pl wyzywając ludzi.

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-05-19 10:32:07

Od: musze leciec <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A wszyscy tak tu piszcza o wyrozumialosci, a sycza, syyyyycza, jakby cos z
> tego mieli.
> Ot i zjawisko.

Źle ci, nie z tego nie mam,
tylko czas tracę,
za "zjawisko"
dzięki

1. Data: 2000-05-20 12:09:21

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

musze leciec napisał(a) w wiadomości: <3...@p...fm>...

>Źle ci, nie z tego nie mam,
>tylko czas tracę,
>za "zjawisko"
>dzięki

Podpisz sie jakos normalnie (czyli standardowo ), bo musze sie wgapiac w
zrodlo wiadomosci, czy Ty, to Ty, czy nie Ty.

Pozdrowka
Moncia

Re: Zaklinacz koni - recenzja, pomocy!
Co to jest reklama podprogowa ?