Plukanie zatok

11. Data: 2002-10-23 08:42:55

Temat: Re: Plukanie zatok
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tutaj jest ciekawy artykuł gościa, który miał straszne kłopoty z zatokami:
http://hendrys.republika.pl/

Pozdrawiam, andrzej

12. Data: 2002-10-23 10:08:03

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "max" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moze dodam cos z wlasnego doswiadczenia - z zatokami mam niestety cale
zycie
> problemy, zuwazylem ze regularne chodzenie na basen polaczone z
nurkowaniem
> sobie na bezdechu znakomicie poprawialo stan moich zatok, oczywiscie nie
> nalezalo zaczynac tego robic gdy zatoki byly juz mocno ruszone.

Czy to znaczy ze majac sklonnosci do zatok moge chodzic na basen?????
Mi pani laryngolog powiedziala ze musze sobie darowac calkowicie plywanie
nad czym bardzo ubolewam bo bardzo lubie chodzic na basen.
Czy jesli nie mam teraz stanu zapalnego mam czysty nosek bez kataru to moge
isc troche poplywac???
Kropelka

13. Data: 2002-10-23 19:41:06

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:ap3im1$9u8$1@news.onet.pl tako rzecze Marek Bieniek

> Ponadto koniecznej jest naprzemienne wytwarzanie zmiennego
> ciśnienia w jamie nosowej - bo tylko wtedy do zatoki ma szanse coś
> wpłynąć / z niej wypłynąć. Masz ssak w domu?... ;)
No można radykalniej - skok z wieży do basenu z solanką (Ciechocinek).
Źle uderzyłem o wodę (solankę), zanurkowałem trochę zdeozorientowany i
ciśnienie wtłoczyło solankę do zatok. Piękący efekt, z nosa leciało
przez tydzień, ale potem przez rok nie miałem kataru :-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

14. Data: 2002-10-23 21:02:29

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid>
napisał w wiadomości news:ap3im1$9u8$1@news.onet.pl

> Ponadto koniecznej jest naprzemienne wytwarzanie zmiennego ciśnienia w

Ojej, wstyd mi... Naprzemienne zmienne ciśnienie... Do sygnaturki...
Tylko nie posyłajcie na prhn, co?... ;)

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
** Life is too complex for oral communication. **

Osteoporoza dziecieca
czy to może być rak jądra?
gry
Nowe forum o zdrowiu