Plyn ReNu powoduje grzybice oka??

21. Data: 2006-05-19 20:21:09

Temat: Re: Plyn ReNu powoduje grzybice oka??
Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Don Kamillo <m...@s...pl> pisze:
> Witam
> Slyszalem ze podobno na TVN (fakty) podawali cos ze plyn do soczewek
> Renu powoduje grzybice oczu. Czy ktos wie cos dokladnie na ten temat
> bo nie wiem czy go dalej kupowac?

Nie powoduje grzybicy oka, bo w tym płynie
nie ma żadnych zarodników itp., tylko zbyt
dobrze ją zwalcza - funkcja działania płynu
obcięta do tych grzybów jest identycznością,
tak jak woda itp.

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

22. Data: 2006-05-20 10:43:28

Od: "Jozef" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ech, mam dwie butle.
> Po co wyrzucałem stare ;P;P

zbieraj chłopie, zbieraj ;-)

23. Data: 2006-05-20 20:37:43

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wystarczy butla - bez paragonu, zawartosc Bausch na swojej stronie kazal
> wylac :-)
> http://www.moistureloc.eu/uk/contact.aspx <-- wybierz język sobie
> będziesz miał butle gratis, mam nadzieję że grzyba nie
> a swoją drogą to Bausch podawał z miesiąc temu informację o płynie
> produkowanym gdzieś w USA
nie wystarczy wcale butla. Jeżeli już u optyka przyjmują, to tylko nienapoczęte
opakowania - albo nie przyjmują wcale. Swoją drogą, dlaczego to niby optycy
mają nam oddawać pieniądze? jaką oni mają gwarancje, że im ktoś coś zwróci?
Dziś kupiłam płyn Complete - mam nadzieję, że z tym nie będzie problemów. Mój
Solo będzie dopiero od lipca :-(

pozdrawiam
Anna

24. Data: 2006-05-20 21:08:16

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

atupaj <a...@g...pl> pisze:
> nie wystarczy wcale butla. Jeżeli już u optyka przyjmują, to tylko
> nienapoczęte opakowania - albo nie przyjmują wcale. Swoją drogą,

Ciężko nienapocząć opakowania, wylewając płyn.
http://www.visionexpress.pl/

> dlaczego to niby optycy mają nam oddawać pieniądze? jaką oni mają

Nie optycy, tylko dystrybutorzy, a im producenci.

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

25. Data: 2006-05-20 21:58:18

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciężko nienapocząć opakowania, wylewając płyn.
> http://www.visionexpress.pl/
może należałoby zrobić gdzieś dziurkę, nie rozpieczętowując folii wokół
zakrętki? ;-)

> Nie optycy, tylko dystrybutorzy, a im producenci.
Wyobrażasz sobie takie pośrednictwo w przelewach? Mi jakoś ciężko trafia to do
przekonania - że cokolwiek da się z tym zrobić...

pozdrawiam
Anna

26. Data: 2006-05-21 11:29:36

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 May 2006 12:51:57 +0200, "tomla" <t...@w...pl> wrote:

>rogowka, teczowka, twardowka, nerw wzrokowy, etc. jak to sie wszystko doda
>to to jest OKO , dostajesz grzyba tylko jednej czesci a nie calego oka, to
>jest jednak roznica .

aha

A jak się ma chociażby zapalenie wyrostka robaczkowego
to nie ma sie bólu brzucha tylko wyrostka.

Muszę sobie zapamiętać , żeby przypadkiem pacjentów źle nie
diagnozować.
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

27. Data: 2006-05-21 12:25:15

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

szybko sie zorientowali, juz ponad miesiac temu o tym mowilem, wtedy
jakos Vision Express wciskal jeszcze ten plyn jako doskonaly, hehe

oups.com

28. Data: 2006-05-21 14:26:17

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

atupaj wrote:
> Wyobrażasz sobie takie pośrednictwo w przelewach? Mi jakoś ciężko
> trafia to do przekonania - że cokolwiek da się z tym zrobić...

??
Alez to standardowa procedura "product recall", stosowana przeciez
powszechnie od dziesiecioleci, a wiec dobrze przecwiczona.

29. Data: 2006-05-21 18:00:44

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

atupaj <a...@g...pl> pisze:
> Wyobrażasz sobie takie pośrednictwo w przelewach? Mi jakoś ciężko
> trafia to do przekonania - że cokolwiek da się z tym zrobić...

Właśnie wymieniłem 2 butelki.

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

30. Data: 2006-05-21 18:50:18

Od: Baran <g...@o...plCUT> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Kalbarczyk napisał(a):

> Właśnie wymieniłem 2 butelki.

To tak jak ja - 2 butle w Vision Express w Szczecinie. Dali mi iWear
All-in-1, używał ktoś tego cuda?

Rezonans Magnetyczy a NFZ.
adipex a zolafren
Pulsometr
cukier
[KSSWD] Pytanie do osób zajmujących się rozliczeniami z NFZ