Plyn ReNu powoduje grzybice oka??

31. Data: 2006-05-21 18:52:20

Temat: Re: Plyn ReNu powoduje grzybice oka??
Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tak jak ja - 2 butle w Vision Express w Szczecinie. Dali mi iWear
> All-in-1, używał ktoś tego cuda?
i nie jest istotne, że w Vision Express tego nie kupiłam? Akurat tam wymieniać
nie poszłam, za to byłam u trzech innych optyków.

pozdrawiam
Anna

32. Data: 2006-05-21 19:09:03

Od: Baran <g...@o...plCUT> szukaj wiadomości tego autora

atupaj napisał(a):

> i nie jest istotne, że w Vision Express tego nie kupiłam? Akurat tam wymieniać
> nie poszłam, za to byłam u trzech innych optyków.

Nie - ja np. kupiłam je na Allegro (i właśnie zamówiłam 2 tygodnie temu
nową porcję - muszę się z nimi ugadać, żeby mi dali coś innego:( ).
Wymieniają bez paragonów, bez pytania gdzie kupione. Zresztą na stronie
VE jest plik z FAQ. Chcą tylko puste butelki za nowe opakowania, ale
pewnie jak nie opróżnisz to też nie zrobią problemu tylko wyleją - a
wylewać całą 360 ml butlę przez tą małą dziurkę to cholery można dostać ;)

33. Data: 2006-05-21 19:15:13

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Baran wrote:

> To tak jak ja - 2 butle w Vision Express w Szczecinie. Dali mi iWear
> All-in-1, używał ktoś tego cuda?

"Dali"?
Mozesz wybrac dowolny plyn, rozumiem, ze Ci ten "polecili"?

34. Data: 2006-05-21 19:19:04

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Baran wrote:

> Nie

Potwierdzam. Procedura jest bezproblemowa, nikt o nic nie pyta, nic sie nie
wypelnia.
Dajesz puste butelki, dostajesz w zamian nowe innego wskazanego przez siebie
plynu.

Ja wymienialem w Fotex Optical, Plaza Poznan.

Takie same zasady obowiazuja w outletach Twojesoczewki.pl, dostalem od nich
mail, ale to "az" w Kupcu Poznanskim.

> a wylewać całą 360 ml butlę przez tą małą dziurkę to
> cholery można dostać ;)

Trzeba calkiem wyciagnac te wylewke z mala dziurka, wtedy jest znacznie
latwiej (oproznialem dzis 4 butelki).

35. Data: 2006-05-21 20:34:12

Od: Baran <g...@o...plCUT> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA napisał(a):

> "Dali"?
> Mozesz wybrac dowolny plyn, rozumiem, ze Ci ten "polecili"?

No akurat mieli tylko ten albo też iWear ale jakaś inny rodzaj.

36. Data: 2006-05-21 20:36:03

Od: Baran <g...@o...plCUT> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA napisał(a):

> Trzeba calkiem wyciagnac te wylewke z mala dziurka, wtedy jest znacznie
> latwiej (oproznialem dzis 4 butelki).

Ee, aż tak mi nie zależało, w jednej butli ledwo co było, w drugiej
troszkę więcej. Jakbym się uparła i miała dużo do lania to bym to po
prostu obcięła ;)

37. Data: 2006-05-22 07:19:21

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij> napisał w
wiadomości news:0lj072hq7vf0rrahdldcop2chq4actvs9e@4ax.com...
> On Fri, 19 May 2006 12:51:57 +0200, "tomla" <t...@w...pl> wrote:
>
> A jak się ma chociażby zapalenie wyrostka robaczkowego
> to nie ma sie bólu brzucha tylko wyrostka.

Mylisz pojecia;) Bol brzucha bedziesz mial jak juz dojdzie do perforacji i
wtedy otrzewna bedzie bolec, hehehe, przeciez bedzie rozlana i zapalona :>

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

38. Data: 2006-05-22 17:44:59

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 May 2006 09:19:21 +0200, "creed" <c...@t...pl> wrote:

>Mylisz pojecia;) Bol brzucha bedziesz mial jak juz dojdzie do perforacji i
>wtedy otrzewna bedzie bolec, hehehe, przeciez bedzie rozlana i zapalona :>

czyli przed peforacją brzuch nie boli, taaaaaaaaak ???

no popatrz czego się człowiek nowego na grupie nie dowie
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

39. Data: 2006-05-22 18:52:06

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij> napisał w
wiadomości news:c2u372p36por0sgropvrhpi29lp4p7g254@4ax.com...
> On Mon, 22 May 2006 09:19:21 +0200, "creed" <c...@t...pl> wrote:

> czyli przed peforacją brzuch nie boli, taaaaaaaaak ???

Moja wypowiedz miala charakter sarkastyczny, zaluje, ze tego nie wyczules,
ale w koncu po kablu ciezko...

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

Rezonans Magnetyczy a NFZ.
adipex a zolafren
Pulsometr
cukier
[KSSWD] Pytanie do osób zajmujących się rozliczeniami z NFZ