Re: Płyn do naczyć do okularów.

Data: 2005-12-30 12:37:11
Temat: Re: Płyn do naczyć do okularów.
Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
Marek Bieniek, która zaskrzeczała:
> :) Zdrowsze? Czy ja wiem?... Od kiedy jestem ukomóreczniony miewam
> napady lęku - w każdej chwili może szef zadzwonić;)

Ja kiedyś gdy miałem szefostwo to po prostu ukrywałem fakt posiadania
telefonu, a potem odmówiłem podania numeru. Ale rozumiem że nie zawsze
się da. W każdym razie uważam że taki mały telefon jest przyjemniejszy
niż wielka słuchawka wgnieciona w ucho. :)

> Ja tam ie narzekam. Mikołaj przyniósł mi Logitech UltraX Media Desktop i
> jak na razie jestem bardzo zadowolony, i zupełnie nie czuję tego, że w
> myszce mieszkają baterie. A klawiatura wszak im cięższa, tym lepsza;)
> Inna sprawa, że z desktopa korzystam obecnie sporadycznie...

Zdaje mi się że urazy mogą być po wielu godzinach intensywnego
myszkowania, i miałem na myśli nie tylko baterie ale i ciężarek
(niektóre mychy mają taki po coś), możliwe że mysz z zestawu UltraX
Media jest jednak lżejsza. A z notebookiem też trzeba uważać, żeby nie
przygrzał gdzie nie trzeba... ;)

--
Saiko Kila
"It was a hot sunny day with almost no wind, and I sat in the sun and