Płyny do soczewek kontaktowych

1. Data: 2002-08-28 10:35:59

Temat: Płyny do soczewek kontaktowych
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym się dowiedzieć jakie płyny do soczewek kontaktowych polecacie i
jaka jest ich cena.

2. Data: 2002-08-28 11:29:50

Temat: Re: Płyny do soczewek kontaktowych
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:aki8jl$otl$1@absinth.dialog.net.pl...
> Chciałabym się dowiedzieć jakie płyny do soczewek kontaktowych polecacie i
> jaka jest ich cena.

rodzaj płynu zalezy od rodzaju soczewek (przede wszystkim firmy), najlepsze
są te 3 w 1 , 10 w 1.

3. Data: 2002-08-28 13:34:48

Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:aki8jl$otl$1@absinth.dialog.net.pl...
> >
> rodzaj płynu zalezy od rodzaju soczewek (przede wszystkim firmy),
Noszę soczewki Acuvue2 a płyn jaki do tej pory używałam to UniCare. Kosztuje
40 zł i zastanawiałam się czy nie ma płynów o podobnym działaniu ale np.
tańszych.

4. Data: 2002-08-28 15:49:31

Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja uzywam Baush& Lomb Renu Multi Plus- cena chyba 45/300ml ( duża butla/
wystarcza na 3 mce) ... dobry, ale istnieje jeszcze jeden S*costam...
zawiera sztuczne łzy w składzie... moja kolezanka uzywa i tez jest ponoc
fajny...

ps. nie ufaj, ze te plyny odbialczaja wszystko- jesli poczujesz, ze soczewki
sa niewygodne, kup tabletki enzymatyczne 4pln/para i .... chlup do soczewek

psII. uzywam soczewek 1miesiecznych, bo 3 .mczne sa niewygodne... te sie
jednak bardziej komfortowo nosi, ale mam zamiar przerzucic sie na 1 dniowe-
jak sprobuje to dam znac

5. Data: 2002-08-28 16:08:07

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiałam się czy nie ma płynów o podobnym działaniu ale np.
> tańszych.

A to najłatwiej udac sie do optyka, zrobic przegląd wszystkiego co mają,
poczytac etykietki, zapytac o cene, sprawdzic pojemność. One własciwie
działają tak samo.
Tyle ze kiedys mi lekarka powiedziała ze najlepiej kupowac tej firmy co
soczewki, choc j azmieniłąm i było ok.

6. Data: 2002-08-30 19:33:45

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Polecam Płyn OPTI-FREE EXPRESS hiszpańskiej firmy Alcon. Używam od sześciu
lat i nigdy nie miałam żadnych kłopotów(soczewki Johnson) .Opakowanie 500
ml. kosztuje 50 zł.
Pozdrawiam
Dr

> [...]
> działają tak samo.
> Tyle ze kiedys mi lekarka powiedziała ze najlepiej kupowac tej firmy co

Obejrzałem "Nostradamus"-a
Kaszak ... brrr
Stozek rogowki oka
podwyższone enzymy wątrobowe