Plyta gazowa - szklana czy metalowa

1. Data: 2007-01-30 23:09:53

Temat: Plyta gazowa - szklana czy metalowa
Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
Wybralismy sobie kuchnie Bosch (do zabudowy, zintegrowana) i mamy
mozliwosc zastosowania plyty gazowej ze szkla hartowanego lub z metalu.
Obie ladne, funkcjonalnie niczym sienie roznia. Ponoc owo szklo jest mniej
podatne na zarysowania. ktos ma i ma jakies spostrzezenia?

e-Shrek

2. Data: 2007-01-31 06:17:37

Temat: Re: Plyta gazowa - szklana czy metalowa
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns98C91C1B546CeshrekKASUJwppl@213.180.128.149.
..
> [...]
> Obie ladne, funkcjonalnie niczym sienie roznia. Ponoc owo szklo jest mniej
> podatne na zarysowania. ktos ma i ma jakies spostrzezenia?

Ja mam plyte gazowa szklana, Whirlpool i jestem bardzo zadowolona, nie
rysuje sie, latwo sie czysci zwyklym cifem, no i wyglada o wiele ciekawiej
niz te metalowe.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-01-31 17:01:27

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owo
> szklo jest mniej podatne na zarysowania. ktos ma i ma jakies

Na szklanej o wieeeele bardziej widać zabrudzenia i zacieki,
jeśli chcesz ją miec tak piękną i lśniącą, jak w folderze, musisz
przecierać nawet po gotowaniu makaronu.

J. (posiadacz szklanej płyty Amica)

4. Data: 2007-02-01 07:05:24

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na szklanej o wieeeele bardziej widać zabrudzenia i zacieki,
> jeśli chcesz ją miec tak piękną i lśniącą, jak w folderze, musisz
> przecierać nawet po gotowaniu makaronu.

a na metalowej nie??

5. Data: 2007-02-01 07:31:07

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in

> Na szklanej o wieeeele bardziej widać zabrudzenia i zacieki,
> jeśli chcesz ją miec tak piękną i lśniącą, jak w folderze, musisz
> przecierać nawet po gotowaniu makaronu.

Slady to na wszystim widac, chyba ze jakies ciapki ;-)
Kwestia z czego latwiej i bezpieczniej (nie rysujac) czyscic.

e-Shrek

6. Data: 2007-02-01 08:16:02

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

syla <s...@p...onet.pl> wrote:

> a na metalowej nie??

Na metalowej się tak nie rzuca w oczy

J.

7. Data: 2007-02-01 09:59:18

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na metalowej się tak nie rzuca w oczy

no nie powiedziałabym, jeśli się chce aby ładnie wyglądało to niestety
trzeba i taką metalową przecierać

8. Data: 2007-02-01 10:06:30

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns98CA56A81B7A0eshrekKASUJwppl@213.180.128.149
> "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in

> Slady to na wszystim widac, chyba ze jakies ciapki ;-)
> Kwestia z czego latwiej i bezpieczniej (nie rysujac) czyscic.

Na tych metalowych jak za bardzo poszorujesz to robia sie ryski, a na szkle
chyba mniej je widac, jesli sie w ogole robia. Ja od kwietnia uzytkuje i nie
mam zadnych rysek, a plyte czyszcze prawie codziennie.

--
pozdr,
ewka

9. Data: 2007-02-01 17:49:18

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

syla <s...@p...onet.pl> wrote:

> no nie powiedziałabym, jeśli się chce aby ładnie wyglądało to
> niestety
> trzeba i taką metalową przecierać

Oczywiście, ale na szklanej te same zaplamienia widać bardziej,
uwierz mi, mam porównanie niemal na bieżąco (szkło Amica u mnie i
matowy inox Amica u rodziców).

J.

10. Data: 2007-02-02 11:26:18

Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

kazda płyta ma swoje wady i zalety - płyty ze stali nierdzewnej są
bardziej podatne na zarysowania i należy je czyścić przede wszystkim
mleczkami , ale w mniejszym stopniu są widoczne zabrudzenia . Płyty
tzw "gaz na szkle" prezentują sie jednak o wiele lepiej - ładniej dla
oka ( ocena subiektywna ) mozna je czyścić proszkami , ale zabrudzenia
są bardziej widoczne . Minusem takich płyt jest również wg mnie
mniejszy ruszt , czyli ruszt tylko na palnikach co powoduje mniejszą
stabilność garnków . Jednak jeżeli jest to Bosch zintegrowany to
wnioskuję , że płyta będzie NHG 206DEU a właśnie Bosch w wiekszości
swoich płyt stosuje ruszty na całą płytę więc nie ma problemu z
mniejszą stabilnościa garnków.

wkład kominowy - nakaz
GORENJE agd
Ciepla woda - Co o tym sadzicie??