Płyta gazowa - uszczelnianie styku z blatem - jak ?

11. Data: 2017-12-17 00:01:12

Temat: Re: Płyta gazowa - uszczelnianie styku z blatem - jak ?
Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mam drewniany blat. Stolarz wyciął dziurę położył i powiedział, że tak ma być, bo na
płycie jet naklejka z przekreslonym silikonem. A co się stanie z blatem jak nianie np
wodą czy mi jakąś potrawa wykupi? Leci wszystko pod płytę! Co robić?

12. Data: 2017-12-17 00:38:09

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 00:01:13 UTC+1 użytkownik n...@g...com
napisał:
> [...]
np wodą czy mi jakąś potrawa wykupi? Leci wszystko pod płytę! Co robić?

1.Do reklamacji stolarzowi oddać
2.Nowy blat kupić
3.Stolarza zmienić
4.Płyte bez naklejki kupić

13. Data: 2017-12-17 01:05:33

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2017 o 00:01, n...@g...com pisze:
> [...]
np wodą czy mi jakąś potrawa wykupi? Leci wszystko pod płytę! Co robić?

A jak wygląda przekreślony silikon?

--
Kaczin

14. Data: 2017-12-17 01:27:45

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj jeszcze raz wszystkie wpisy, w jednym jest napisane co robic.

wytrzymalosc kafelkow
Materace
naprawa pralki
Remont mieszkania - jakie ceny ? [Krakow]
Oddam katalogi projektów ...