Płyta na dwa czy cztery palniki?

1. Data: 2008-12-16 21:16:31

Temat: Płyta na dwa czy cztery palniki?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy cztery pola grzejne w płycie indukcyjnej/ceramicznej są naprawde
potrzebne?
Moim zdaniem wystarczą dwa. Nie spotkałem się z większym zapotrzebowaniem.
Muszę zaoszczędzić miejsca i dwupalnikowe pasują jak ulał.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2008-12-16 21:25:41

Temat: Re: Płyta na dwa czy cztery palniki?
Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

przy dwóch 3osobach,
a juz zupełnie gdy 50% sie je na mieście,
jeden palnik by wystarczył,
dwa w sam raz

3. Data: 2008-12-16 21:43:37

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przy dwóch 3osobach,
> a juz zupełnie gdy 50% sie je na mieście,
> jeden palnik by wystarczył,
> dwa w sam raz

pod warunkiem że nie robisz klasycznego polskiego obiadu: schabowy +
ziemniaki + kapusta zasmażana / marchewka z groszkiem itp.

lukasz

4. Data: 2008-12-16 21:47:50

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 16 Dec 2008 22:16:31 +0100, osobnik zwany Jan Werbiński
wystukał:

> [...]
> Moim zdaniem wystarczą dwa. Nie spotkałem się z większym
> zapotrzebowaniem. Muszę zaoszczędzić miejsca i dwupalnikowe pasują jak

jak musisz oszczędzać to tak. Mnie cztery nie wystarczają :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

5. Data: 2008-12-16 22:20:50

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2008 22:16:31 +0100, Jan Werbiński
<j...@j...com> wklepał(-a):

> [...]
>Moim zdaniem wystarczą dwa. Nie spotkałem się z większym zapotrzebowaniem.
>Muszę zaoszczędzić miejsca i dwupalnikowe pasują jak ulał.

To zależy co i jak gotujesz. Ja zwykle wykorzystuję dwa, na trzecim stoi czajnik
czy coś. Czasem wykorzystuję 3 palniki przy bardziej skomplikowanych daniach,
ale wiadomo powszechnie, że kobiety potrafią gotować obiad w 7 garnkach. ;)

--
Sławomir Szyszło

6. Data: 2008-12-17 09:53:48

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moim zdaniem wystarczą dwa. Nie spotkałem się z większym zapotrzebowaniem.
> Muszę zaoszczędzić miejsca i dwupalnikowe pasują jak ulał.

Czy auto kombi jest naprawde potrzebne ? MOim zdaniem wystarczy zwykle, nie
spotkalem sie z wiekszym zapotrzebowaniem. Mam mały garaż i zwykle pasuje
jak ulał ;)

A w temacie:
mi by brakło a nie jestem ani kucharzem zawodowym ani nie mam 10 osobowej
rodziny.
Zalezy co i jak sie gotuje.

Pozdrawiam

Kane

7. Data: 2008-12-17 10:17:11

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Myslę, że lepsze trzy - wtedy pola są przesunięte względem siebie i dwa duże garnki
lub garnek i duża patelnia zmieszczą się jednoczesnie.
Na czteropolowej 60 cm bardzo ciężko to ustawić.

-----

8. Data: 2008-12-17 12:09:45

Od: "magda" <n...@m...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "masti" napisał w wiadomości

> jak musisz oszczędzać to tak. Mnie cztery nie wystarczają :)

Dokładnie, u mnie tez sa takie dni. Z dwoma palnikami szlag by mnie trafial
przy kazdym obiedzie.
Pzdr
Magda

9. Data: 2008-12-17 20:53:46

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <n...@m...xx> napisał w wiadomości

> Dokładnie, u mnie tez sa takie dni. Z dwoma palnikami szlag by mnie
> trafial przy kazdym obiedzie.
> Pzdr
> Magda

Mogę prosić o przedstawienie takiego scenariusza?
Dwa palniki: warzywka na jednym, qra na drugim. Woda na herbatę w osobnym
czajniku. Cośtam, żeby nie wystygło w piekarniku.
Nie wiem w ilu garach trzeba gotować na raz żeby można to jeszcze nazwać
ZDROWYM ODŻYWIANIEM?

Do przygotowania wigilii, to przecież mogę z piwnicy wyciągnąć dodatkową
kuchenkę. :-)

10. Data: 2008-12-17 20:58:55

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-12-2008 o 21:53:46 Jan Werbiński
<j...@j...com> napisał(a):

> warzywka na jednym, qra na drugim

a pyrki?

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

Czy kazde ubranie przesmierdnie 'chinczykiem'?
kuchenka elektryczna - jaka?
Żelazka systemowe / z generatorem pary
Choinka
Żywa choinka - jak zadbać