Choinka

1. Data: 2008-12-15 13:25:30

Temat: Choinka
Od: "Zyniu" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej, mam pytanko, ponieważ to moja pierwsza choinka (żywa) tzn, cięta nie
wiem jak się z nią obchodzić żeby jak najdłużej stała. A najważniejsze pytanie:
wystałem taką choineczkę na placu 3 godziny w Katowicach w kolejce (akcja RMF)
i leży sobie na balkonie. Czy ma tak leżeć sobie w tej siatce, czy lepiej ją
rozciąć i wstawić do wody na balkonie, czy w mieszkaniu...boję się ze za dwa
tygodnie nie będzie za ładna, a może sie mylę? pomocy:)