Plytki,parkiety - czym czyscic ?

1. Data: 2005-07-05 06:43:55

Temat: Plytki,parkiety - czym czyscic ?
Od: "broken" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Pomalutku remont zakupionego wlasnego lokum dobiega konca.
Nadchodzi czas na wielkie sprzatanie i z tad to pytanie.
Czym wyczyscic plytki scienne,plytki podlogowe (pamietaja jeszcze poprzednich
wlascicieli- wiec chcialbym tez je nieco zdezynfekowac)i parkiety.
Tak aby bylo skuteczne, szybko i przyjemnie (zapach).

Pozdrawiam i dziekuje za info.
Grzegorz R.

2. Data: 2005-07-05 09:06:51

Temat: Re: Plytki,parkiety - czym czyscic ?
Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

broken wrote:

> [...]
> wlascicieli- wiec chcialbym tez je nieco zdezynfekowac)i parkiety.
> Tak aby bylo skuteczne, szybko i przyjemnie (zapach).

Przyjemnie to może nie było, ale my do płytek używaliśmy
nierozcieńczonego Domestosa (robota w gumowych rękawicach + dobra
wentylacja koniecznie) - myśliśmy przy jego pomocy zarówno płytki
podłogowe jak i ścienne, oraz wszystkie urządzenia sanitarne. Co do
parkietów to nic nie doradzę bo nie wiem.

Pozdrawiam,

Marcin

Zabudowa balkonu a restrykcje administracji
mocowanie plastykowych kołków w metalowych otworach na klej-żywice
Terakota - zmywanie?
[OT] kotki do oddania
Fachowiec od dziur w scianach poszukiwany