Plytkie kosze Cargo

1. Data: 2007-02-19 11:32:42

Temat: Plytkie kosze Cargo
Od: "PP" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wymyslilem sobie zamontowanie cargo w szafce wiszacej (glebokosc 32 cm, na
dodatek 15 zm szerokosci).....
Na razie nie udalo mi sie czegos takiego spotkac w sklepach....
Czy moze ktos z Was gdzies takie male cargo widzial i moze podac namiary?
Albo ma inny pomysl na zagospodarowanie takiej malej szafki? Bo z normalnymi
polkami nie da sie z niej korzystac ;\
Jakis inny system wysuwanych koszy, polek?

pozdrawiam
PP

2. Data: 2007-02-19 22:34:19

Temat: Re: Plytkie kosze Cargo
Od: "Tom" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PP <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
normalnymi
> polkami nie da sie z niej korzystac ;\
> Jakis inny system wysuwanych koszy, polek?

Cześć ! Spróbuj poszukać na http://www.dacter.pl.
Pozdrawiam, Tom.

3. Data: 2007-02-20 12:44:17

Od: "PP" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

Niestety....
wszedzie tylko 45, 48, 50....
Zadnych plytszych Cargo.....

Tylko jeden system koszy do gornych szafek zanlazlem.... za 450 zl 8-)

trzeba bedzie sie z tym pogodzic ;(

pozdrawiam
PP

niby tylko kosz to szafy wnekowej - pomozcie
odkurzacz Moulinex 1600, problemy z workiem
piec dwufunkcyjny jaki ???
http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
Uszkodzony Francis Francis x1 - POMOCY