Płyty stolarskie [Warszawa]

1. Data: 2007-02-27 11:02:20

Temat: Płyty stolarskie [Warszawa]
Od: "RR" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry

Chce zrobic kilka prostych regalow z plyt stolarskich (nieraz spotykam nazwe
"meblowe") powlekanych drewnopodobnymi foliami. Szukam firmy w Warszawie,
ktory sprzedaje, tnie na wymiar i okleja brzegi w ilosciach niehurtowych.
Moze cos na Zoliborzu?

Oczywiscie przeszukalem rozne supermarkety, ale nie ma tam duzego wyboru,
np. nie moge znalezc jasnego mahoniu o grubosci 20, 18 i 10 mm.

Pozdrawiam

Rafal

It has removed 3014 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

2. Data: 2007-02-27 11:13:46

Temat: Re: Płyty stolarskie [Warszawa]
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

RR napisał(a):
> [...]
> nazwe "meblowe") powlekanych drewnopodobnymi foliami. Szukam firmy w
> Warszawie, ktory sprzedaje, tnie na wymiar i okleja brzegi w ilosciach

forpłyt

Sierp

3. Data: 2007-02-27 12:09:17

Od: <kodr> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Oczywiscie przeszukalem rozne supermarkety, ale nie ma tam duzego wyboru,
> np. nie moge znalezc jasnego mahoniu o grubosci 20, 18 i 10 mm.

Najwieksi to Juan, Dacter, Forpłyt, Mikomax i jeszcze kilka innych
mniejszych. Zazwyczaj musisz kupic cala plyte (mozesz zamowic jej pociecie i
oklejenie, ale sa mniejsze firmy z wyzsza cena, gdzie kupujesz tylko kawalek
jaki potrzebujesz.
Na Zoliborzu masz punkt sprzedazy Dactera, ale nie wiem czy dostarczaja w to
miejsce przyciete plyty, chyba ze zamowisz transport.

Jeżeli masz na mysli plyte stolarska/meblowa (klejone kawalki drewna) to nie
zamawialbym jej w folii drewnopodobnej tylko w fornirze, dlatego, ze szkoda
drewno oklejac jakims padziewiem. Domyslam sie, ze myslisz o oklejonej
plycie wiorowej lub mdf (sa tansze od plyt stolarskich). Jezeli masz kase to
zamow plyte stolarska oklejona fornirem, albo tansza wersja plyta wiorowa
oklejona fornirem. Najgorsze rozwiazanie dla zdrowia te wszystkie plyty
wiorowe we wzorach drewnopodobnych (wydzielaja trujace substancje). Fornir
jednak dodatkowo bedziesz musial wykonczyc (szlifowac, lakierowac, olejowac,
ewentualnie politura dala zaawansowanych), chyba, ze zamowisz juz je
np.lakierowane.

4. Data: 2007-02-27 12:44:37

Temat: Re: Płyty stolarskie [Kraków]
Od: Damian <d...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"RR" <c...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
> nazwe "meblowe") powlekanych drewnopodobnymi foliami. Szukam firmy w
> Warszawie, ktory sprzedaje, tnie na wymiar i okleja brzegi w ilosciach

Podepnę się z pytaniem:
Taka sama firma ale w Krakowie?

Chodzi o płyty wiórowe oklejone folią.
W sprawdzonych przeze mnie marketach albo nie oklejają albo tnąc strzępią
brzegi...

--
Damian

5. Data: 2007-03-12 12:37:41

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w kwestii formalnej...
kodr wrote:
> [...]
> drewno oklejac jakims padziewiem. Domyslam sie, ze myslisz o oklejonej
Dawniej płyta stolarska, to były dwie okładziny z płyty pilśniowej lub
sklejki wypełnione luźno listwami drewnianymi. Pomiędzy listwami były
znaczne wolne przestrzenie. Dziś nic takiego już się chyba nie spotyka w
sklepach. Jest natomiast "drewno klejone" z listew tworzących jednorodną
płytę. Czy tak?
Fonon

pralka - cięzki wybór - Bosch, Amica, Zanussi?
zeliwne kaloryfery- jaki nowy piec na wegiel ??
Big Boobies Video Downloads
słone naczynia po umyciu w zmywarce
Pytanie o firmę gorenje